🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  3. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22313.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

گوگل ادعای ترامپ در مورد سایت تشخیص کرونا را رد کرد

بدون شک ویروس کرونا مهم‌ترین بحران در جهان محسوب می‌شود. دونالد ترامپ به تازگی در ایالات متحده آمریکا وضعیت اضطراری اعلام کرده. در حالی که دونالد ترامپ خبر از راه‌اندازی یک وب‌سایت برای ویروس کرونا ...

بدون شک ویروس کرونا مهم‌ترین بحران در جهان - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر تاکستان استان زنجان - محسوب می‌شود. دونالد ترامپ به تازگی در ایالات متحده آمریکا وضعیت اضطراری اعلام کرده. در حالی که دونالد ترامپ خبر از راه‌اندازی یک وب‌سایت برای ویروس کرونا توسط - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر تاکستان استان زنجان - گوگل داده بود، این ادعا از سوی کمپانی مذکور رد شده است.

دونالد ترامپ در زمان اعلام - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر تاکستان استان زنجان - وضعیت اضطراری در ایالات متحده، به راه‌اندازی وب‌سایتی برای شناسایی مراکز تست و اینکه مردم چگونه می‌توانند آزمایش کرونا را انجام دهند، اشاره کرد. اگرچه ترامپ خبر از توسعه آن توسط گوگل داد، اما این - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر تاکستان استان زنجان - شرکت قصد ندارد با دولت همکاری کند و به‌جای آن، یکی دیگر از زیرمجموعه‌های آلفابت سرگرم طراحی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر تاکستان استان زنجان - سایتی در ابعاد بسیار کوچکتر است. این وب‌سایت کوچک می‌تواند مردم را در منطقه خلیج سان‌فرانسیسکو به برای دسترسی به مراکز تست کرونا راهنمایی کند.

دونالد ترامپ - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر تاکستان استان زنجان - در کنفرانس مطبوعاتی خود اعلام کرده بود:

«گوگل با سرعت بالایی در حال توسعه یک وب‌سایت برای شناسایی ضرورت انجام آزمایش و همچنین نمایش - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر تاکستان استان زنجان - مکان‌های مناسب - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر تاکستان استان زنجان - انجام تست - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر تاکستان استان زنجان - در نزدیکی افراد است. ما محل‌های - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر تاکستان استان زنجان - بسیار زیادی برای انجام تست کرونا داریم. ما این کشور و بخش بزرگی از جهان را تحت پوشش قرار می‌دهیم. در حال حاضر در رابطه - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر تاکستان استان زنجان - با جهان صحبت نمی‌کنیم اما کشور خود را با قدرت هرچه تمام‌تر پوشش خواهیم داد. هم اکنون 1700 - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر تاکستان استان زنجان - مهندس گوگل در حال کار روی این وب‌سایت هستند و پیشرفت چشمگیری در این زمینه - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر تاکستان استان زنجان - صورت گرفته است.»

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر تاکستان استان زنجان

تقریبا یکساعت پس از کنفرانس مطبوعاتی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر تاکستان استان زنجان - ترامپ، حساب توییتری گوگل - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر تاکستان استان زنجان - بیانیه‌ای از - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر تاکستان استان زنجان - سوی Verily، یکی از زیرمجموعه‌های آلفابت منتشر کرد:

«ما در حال توسعه ابزاری جهت کمک به تریاژ افراد برای تست - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر تاکستان استان زنجان - کووید-19 هستیم. Verily در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و با هدف راه‌اندازی گسترده‌تر، به دنبال آزمایش این ابزار در منطقه خلیج است. ما از حمایت مقامات دولتی، شرکای صنعتی و مهندسین گوگل که به صورت داوطلبانه در این پروژه حضور - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر تاکستان استان زنجان - دارند، قدردانی می‌کنیم.»

مدیر ارتباطات Verily، «کارولین وانگ» اعلام کرده که این وب‌سایت تریاژ ابتدا تنها در - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر تاکستان استان زنجان - دسترس کارمندان مراقبت‌های بهداشتی قرار می‌گیرد و عموم مردم به آن دسترسی نخواهند داشت. با وجود - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر تاکستان استان زنجان - چنین موضوعی، تمام کاربران قادر به بازدید از - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر تاکستان استان زنجان - این وب‌سایت خواهند بود. این شرکت امیدوار است وب‌سایت - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر تاکستان استان زنجان - خود را برای مناطق دیگر گسترش دهد.

ترامپ در کنفرانس مطبوعاتی خود علاوه بر راه‌اندازی این وب‌سایت، به - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر تاکستان استان زنجان - بودجه 50 میلیارد دلاری، مراکز آزمایش جدید و - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر تاکستان استان زنجان - همکاری با شرکت‌های خصوصی برای فراهم - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر تاکستان استان زنجان - کردن سرویس‌های آزمایش کرونا اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone