🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22307.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

خداحافظی گوگل با پرچمدارها؛ پیکسل ۵ احتمالا میان‌رده خواهد بود

تحلیل های صورت گرفته روی کدهای نرم افزاری دوربین گوگل نشان می دهد که پیکسل 5 یک میان رده خواهد بود کارشناسان پس از تجزیه و تحلیل کدهای اپلیکیشن Google Camera در گوشی پیکسل 4a مدعی شده ...

تحلیل های صورت گرفته روی کدهای نرم افزاری دوربین گوگل نشان می دهد که پیکسل 5 یک میان رده خواهد بود

کارشناسان پس از تجزیه و تحلیل کدهای اپلیکیشن Google Camera در گوشی پیکسل 4a مدعی شده اند که گوگل پیکسل 5 احتمالا موبایلی پرچمدار نبوده و به جای چیست مورد انتظار اسنپدراگون ۸۶۵ به مدل 765G مجهز می شود که در مدل‌های میان رده به کار می رود.

در این تحلیل به وجود دو فایل با عنوان photo_pixel_2020_midrange_config در اپ دوربین اشاره شده که احتمالا به مدل های پیکسل 4a و 5 اشاره دارند چرا که پیش از این فایل های photo_pixel_2019_midrange_config برای - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تویسرکان استان همدان - اشاره به پیکسل - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تویسرکان استان همدان - 4 و 3a اشاره - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تویسرکان استان همدان - شده بود. علاوه بر این کمپانی مذکور برای اشاره به گوشی های آتی از اسم رمز های Bramble و Redfin استفاده کرده که قبلا در کد منبع AOSP به استفاده از چیپست اسنپدراگون 765G در آنها اشاره شده بود.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تویسرکان استان همدان

بر اساس این گزارش گوگل ممکن است به کلی رویه خود در عرضه موبایل های پرچمدار را در سال ۲۰۲۰ کنار گذاشته و پیکسل های 5 و 5XL را در قالب میان رده روانه بازار کند. هنوز - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تویسرکان استان همدان - مشخص نیست - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تویسرکان استان همدان - گوگل چنین تصمیمی را اتخاذ کرده یا خیر اما - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تویسرکان استان همدان - حتی در این صورت هم موبایل های بعدی این شرکت به واسطه مودم 5G یکپارچه با اسنپدراگون - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تویسرکان استان همدان - 76G5 توانایی پشتیبانی از نسل پنجم شبکه موبایل را خواهند داشت.

اتخاذ این تصمیم منطقی به نظر می رسد. از یکسو پرچمدارهای گوگل به خاطر قیمت بالا توانایی رقابت با مدل های برتر گلکسی، - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تویسرکان استان همدان - آیفون و حتی شیائومی را ندارند و از سوی دیگر بازار میان رده ها مشتریان به مراتب بیشتری دارد. در نتیجه گوگل با در اختیار داشتن نرم افزاری بهینه، اپ های کارآمد و ارائه سریع به‌رزورسانی‌ها می تواند در بازار میان رده ها عملکرد موفق تری داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone