🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  2. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  3. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  5. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22311.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

ویروس کرونا تمامی فروشگاه‌های اپل در خارج از چین را به تعطیلی کشاند

تنها ساعاتی پس از اعلام برگزاری کنفرانس بین‌المللی توسعه‌دهندگان اپل به صورت آنلاین، این کمپانی تمامی اپل استور‌های خارج از چین را به مدت ۱۳ روز و تا تاریخ ۸ فروردین، تعطیل خواهد کرد. در ...

تنها ساعاتی پس از اعلام برگزاری کنفرانس بین‌المللی توسعه‌دهندگان اپل به صورت آنلاین، این کمپانی تمامی اپل استور‌های خارج از چین را به مدت ۱۳ روز و تا - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر تنکابن استان مازندران - تاریخ ۸ فروردین، تعطیل خواهد کرد.

در نتیجه این تصمیم، تمامی اپل استور‌های فیزیکی که خارج از چین قرار دارند، تا ۸ فروردین تعطیل خواهند شد. همچنین - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر تنکابن استان مازندران - اپل به تمامی کارکنان خود ابلاغ کرده است که در صورت امکان از خانه کار کنند. کمپانی کالیفرنیایی در نظر دارد تا ۱۵ میلیون دلار برای بازیابی فروشگاه‌های خود کنار بگذارد. تیم کوک مدیرعامل اپل در توییتر گفته است:

ما هر کاری که از دستمان - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر تنکابن استان مازندران - بربیاید تا از شیوع ویروس کرونا در محل کارمان جلوگیری کنیم، انجام خواهیم داد.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر تنکابن استان مازندران

اپل همچنین به تمامی کارمندان ساعتی خود ابلاغ کرده است که حقوق آن‌ها پرداخت خواهد شد و تعطیلی اپل استور‌ها تفاوتی در پرداختی‌های آن‌ها ندارد. تیم کوک می گوید:

تجربه‌ای که از چین یاد گرفته‌ایم، به ما یاد می‌دهد که بهترین راه‌حل را برای پاسخ دادن به این معضل جهانی پیدا کنیم. یکی از این تجربه‌ها که پیدا کردن بهترین راه برای کاهش خطرات انتقال ویروس کروناست، افزایش فاصله از افراد دیگر است..

در پی تعطیلی این فروشگاه‌ها، بسیاری از کاربران در رابطه با پشتیبانی از محصولات خود نگران شده‌اند، ولی اپل می‌گوید که فروشگاه‌های آنلاین همچنان باز خواهند بود و در این بازه ۲ هفته‌ای، کاربران می‌توانند از پشتیبانی آنلاین برخوردار شوند. کمپانی کالیفرنیایی برای آن دسته از کارمندانی که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا نتوانستند به صورت معمولی کار کنند، مرخصی پزشکی با حقوق در نظر گرفته است.

مدیرعامل این کمپانی همچنین می‌گوید که به دنبال اجرای سیاست ساعات کاری منعطف است که نسبت به جایگاه هر فردی متفاوت خواهد بود. در کنار راه‌حل‌های فوق، مراکز غربال‌گری و چک دمای بدن در تمامی دفاتر این کمپانی مستقر خواهد شد. او - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر تنکابن استان مازندران - در آخر - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر تنکابن استان مازندران - عنوان می‌کند:

هیچ شکی در چالش‌برانگیز بودن این شرایط وجود ندارد. ما هنوز با قطعیت نمی‌دانیم که چه خطری ما را تهدید می‌کند، ولی انسانیت و تعهدی که در سراسر جهان دیده‌ام، من را تحت تاثیر قرار داده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone