🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  4. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22302.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

قوی‌ترین لیزر دستی دنیا شیشه را در چند ثانیه ذوب می‌کند [تماشا کنید]

لیزرهای دستی زیادی در بازار وجود دارند که برای مصارف اداری به فروش می‌رسند. این لیزرها عموما توان خروجی معادل با ۰.۰۰۵ وات را دارند. اخیرا اما یوتیوبری به نام دریک آنتونی، به کمک نسخه ...

لیزرهای دستی زیادی در بازار وجود دارند که برای مصارف اداری به فروش می‌رسند. این لیزرها عموما توان خروجی معادل با ۰.۰۰۵ وات را دارند. اخیرا اما یوتیوبری به نام - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر دلیجان استان مرکزی - دریک آنتونی، به کمک نسخه آزمایشی دیود آبی، قوی‌ترین لیزر دستی با خروجی ۱۰۰ وات ساخته است که در کمتر - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر دلیجان استان مرکزی - از یک ثانیه می‌تواند شیشه را ذوب کند.

آرایه دیود نور آبی، متشکل از ۲۰ دیود نوری است که هر کدام برای استفاده مجزا در لیزرها و پروژکتور سینما‌های بزرگ به کار می‌روند. دریک آنتونی که تحت کانال یوتیوبی «Styropyro» فعالیت می‌کند، توانسته از تمامی آن‌ها به صورت همزمان، خروجی بگیرد. البته این کار با رعایت تمامی نکات ایمنی صورت گرفته و او کاملا به کاری که می‌کند مسلط است.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر دلیجان استان مرکزی

دستگاهی که او ساخته از - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر دلیجان استان مرکزی - یک تفنگ - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر دلیجان استان مرکزی - مایکروویو قدیمی و ۲۰ دیود - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر دلیجان استان مرکزی - نور آبی تشکیل شده که - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر دلیجان استان مرکزی - به صورت همزمان می‌تواند از همه دیود‌ها خروجی بگیرد. نتیجه این کار منجر به تولید لیزر دستی با خروجی ۱۰۰ وات است که آن را به قوی‌ترین لیزر دستی ساخته شده در دنیا تبدیل می‌کند. باتری - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر دلیجان استان مرکزی - دستگاه او تنها برای ۷ دقیقه دوام می‌آورد، ولی به نظر می‌رسد این زمان برای - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر دلیجان استان مرکزی - خسارت زدن به هر چیزی که سر راه این لیزر باشد کافیست.

او به کمک لیزر دستی خود، کاغذ را در کمتر از یک ثانیه می‌سوزاند و به دود تبدیل می‌کند. همچنین مدت زمانی که دریک نیاز دارد تا یک الوار چوبی ۲ اینچی را بسوزاند نیز زیر یک ثانیه است. خروجی ۱۰۰ واتی این لیزر دستی به او اجازه می‌دهد تا یک بطری شیشه‌ای را در چند ثانیه و با دمای نزدیک به ۵۷۰ درجه سانتی گراد ذوب کند.

با این حال اگر - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر دلیجان استان مرکزی - به سرتان زده است که چنین کاری را در خانه امتحان کنید، اکیدا - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر دلیجان استان مرکزی - پیشنهاد می‌کنیم که این فکر را فراموش کرده و خود و اطرافیانتان را در خطر نیندازید. دریک شخصی با مهارت بالاست که تجربه‌ زیادی در کار با لیزر دارد و همچنین قوانین فیزیک و نکات ایمنی را نیز به خوبی می‌داند و رعایت می‌کند. حداقل امکاناتی که برای این کار لازم دارید نیز محافظ چشم با لنز‌های فشرده است که به این سادگی پیدا نمی‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone