🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  2. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22328.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

واتساپ به دنبال افزایش تعداد کاربران تماس تصویری گروهی

دورکاری و خانه‌نشینی بسیاری از شهروندان در کشور‌های مختلف، تقاضا برای برقراری تماس‌های ویدیویی را نیز افزایش داده است. بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها اکنون جلستان خود را به کمک برنامه‌های پیام‌رسان انجام می‌دهند و ...

دورکاری و خانه‌نشینی بسیاری از شهروندان در کشور‌های مختلف، تقاضا برای برقراری تماس‌های ویدیویی را نیز افزایش داده است. بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها اکنون جلستان خود را به کمک برنامه‌های پیام‌رسان انجام می‌دهند و کمتر کسی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر قوچان استان خراسان - به سراغ اپ‌های مخصوص تماس تصویری می‌رود. - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر قوچان استان خراسان - واتس اپ نیز یکی از همین برنامه‌های محبوب است، منتها محدودیت این اپ در برقراری تماس تصویری همزمان - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر قوچان استان خراسان - با ۴ نفر، چندان به مذاق کسی خوش نمی‌آید. شنیده‌ها حاکی از آن است - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر قوچان استان خراسان - که این اپ قصد دارد محدودیت خود را برداشته و تعداد شرکت‌کنندکان در تماس‌‌های تصویری را افزایش - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر قوچان استان خراسان - دهد.

با توجه به کد‌هایی که از برنامه بتای این اپ به دست آمده، مشخص است در پی عقب افتادن این پیام‌رسان محبوب از برنامه‌های مشابه خود، قصد دارد تعداد شرکت‌کنندگان همزمان در تماس ویدیویی را افزایش دهد. در حالت فعلی، کاربران واتس اپ تنها می‌توانند به صورت همزمان با ۳ نفر دیگر و در مجموع ۴ نفر با هم تماس تصویری برقرار کنند. کد‌های این برنامه اما - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر قوچان استان خراسان - به عدد بیشتری اشاره می‌کند.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر قوچان استان خراسان

البته اگر به دنبال اعداد دو - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر قوچان استان خراسان - رقمی هستید، پیشنهاد می‌کنیم زیاد دل خودتان را صابون نزنید. کد‌های استخراج شده از نسخه بتای واتس اپ، به عدد «۶» اشاره می‌کنند؛ یعنی علاوه بر خود شما، ۵ نفر دیگر نیز می‌توانند در یک تماس تصویری - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر قوچان استان خراسان - حضور داشته باشند. این - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر قوچان استان خراسان - تعداد اصلا مناسب نیست و بسیاری از رقبای این کمپانی، از ۴۰ نفر همزمان نیز پشتیبانی می‌کنند.

همچنین به دلیل فیلتر نبودن این اپ در ایران، بسیاری از خانواده‌ها برای دیدن خویشاوندانشان - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر قوچان استان خراسان - در این شرایط سخت به این برنامه رجوع می‌کنند. به همین دلیل افزایش تعداد کاربران در تماس‌های تصویری می‌تواند کار بسیاری از هموطنان را ساده‌تر کرده و از تماس‌های مکرر با افراد متفاوت جلوگیری کند. در نهایت این کار از کوچ کاربران به برنامه‌های پیچیده‌تر نیز جلوگیری خواهد کرد.

در هر صورت اضافه شدن دو نفر دیگر به مجموع ۳ نفر فعلی، شاید کار بسیاری از شرکت‌های کوچک را راه بیندازد، ولی برای کمپانی‌های بزرگتر بیشتر شبیه یک جوک خواهد بود. به همین دلیل به - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر قوچان استان خراسان - نظر می‌رسد واتس اپ پشتیبانی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر قوچان استان خراسان - از تعداد نفرات بیشتری را به اپ بیاورد تا حداقل خود را دستمایه تمسخر دیگران نکند. مخصوصا این که تقریبا یک سال طول کشید تا این پیام‌رسان دارک - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر قوچان استان خراسان - مود را به اپ خود - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر قوچان استان خراسان - اضافه کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone