🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  2. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  4. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  5. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22312.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

اینستاگرام افکت‌های واقعیت افزوده ویروس کرونا را حذف می‌کند

به نظر می‌رسد اینستاگرام قصد دارد از راه‌حل‌های جدیدتر برای مقابله با انتشار اطلاعات غلط و اخبار جعلی در رابطه با ویروس کرونا بهره ببرد. این کمپانی تصمیم گرفته است تا تمامی فیلتر‌های AR مربوط ...

به نظر می‌رسد اینستاگرام قصد دارد از راه‌حل‌های جدیدتر برای مقابله با انتشار اطلاعات غلط و اخبار جعلی در رابطه با ویروس کرونا بهره ببرد. این کمپانی تصمیم گرفته است تا تمامی فیلتر‌های AR مربوط به این - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کاشمر استان خراسان - ویروس را حذف کند.

این شبکه اجتماعی محبوب می‌گوید فیلترهای AR مرتبط با - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کاشمر استان خراسان - ویروس کرونا که در بخش استوری - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کاشمر استان خراسان - برنامه در دسترس کاربران است را حذف کند. در نتیجه هر فیلتر واقعیت افزوده‌ای که با عنوان «درمان» یا «تشخیص» ویروس کرونا - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کاشمر استان خراسان - تبلیغ شود، به صورت خودکار - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کاشمر استان خراسان - از برنامه حذف خواهد شد. همچنین دیگر فیلترهایی که افکت مرتبط با این ویروس را داشته باشند، از نتایج جستجو پاک می‌شوند.

فیسبوک در بیانیه‌ای به تولید کنندگان - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کاشمر استان خراسان - فیلترهای واقعیت افزوده می‌گوید:

ما تمامی افکت‌هایی که پیش از این منتشر شده بودند، به همراه تمامی افکت‌های جدید که ادعای درمان، تشخیص یا پیشگیری از ویروس کرونا را دارند، حذف کرد‌ه‌ایم.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کاشمر استان خراسان

دیگر فیلتر‌های واقعیت افزوده که قوانین این کمپانی را زیر پا نمی‌گذارند ولی به نوعی مرتبط با ویروس کرونا هستند، از نتایج جستجو حذف خواهند شد. این کمپانی تنها افکت‌هایی را حذف نمی‌کند که با همکاری با سازمان‌های بهداشتی ساخته شده باشند. این افکت‌ها همزمان با شیوع پاندمی ویروس - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کاشمر استان خراسان - کرونا به اینستاگرام اضافه شدند، شامل ماسک‌های صورت و ذرات معلق ویروس - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کاشمر استان خراسان - می‌شوند.

همچنین کوییزهایی تحت عنوان «استایل شما چیست» نیز در این رابطه منتشر شده که از کاربران در مورد ابتلای آن‌ها به این ویروس می‌پرسد و در برخی از آن‌ها از کاربران در مورد نوع دستمالی که استفاده می‌کنند، - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کاشمر استان خراسان - سوال می‌شود. - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کاشمر استان خراسان - در کنار مقابله با این فیلترها، اینستاگرام، اطلاعات موثق در رابطه با - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کاشمر استان خراسان - ویروس کرونا را به سازمان‌های مرتبط بهداشتی لینک خواهد کرد. این لینک در بالای فید کاربران در کشور‌های درگیر با این ویروس قرار خواهد گرفت.

این بروزرسانی‌ها جدیدترین راهکارهای اینستاگرام در قبال نشر اطلاعات غلط در رابطه با ویروس کروناست. این اپ پیش از این نیز هشتگ‌های نشر دهنده اطلاعات غلط در این رابطه - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کاشمر استان خراسان - را از پلتفرم خود حذف کرده بود و در مقابل، در نتایج جستجوی کاربران سازمان جهانی بهداشت را تبلیغ می‌کرد تا اطلاعات موثق را برای کاربران خود نمایش دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone