🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  2. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  3. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  4. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  5. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22318.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

نحوه مشاهده درخواست‌های ارسال پیام در اینستاگرام

کاربرانی که آنها را در اینستاگرام دنبال نمی کنید، می توانند به شما پیام خصوصی یا همان دایرکت (Direct) بفرستند. این دسته از پیام ها برخلاف پیام های ارسال شده توسط مخاطبین، به شکل درخواست ...

کاربرانی که آنها را در اینستاگرام دنبال نمی کنید، می توانند به شما پیام خصوصی یا همان دایرکت (Direct) - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر هرسین استان کردستان - بفرستند. این دسته از پیام ها برخلاف پیام های ارسال شده توسط مخاطبین، به شکل درخواست ارسال پیام یا «مسیج ریکوئست» (Message Request) نمایش داده می شوند. - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر هرسین استان کردستان - در ادامه نحوه مدیریت مسیج ریکوئست در اینستاگرام را مشاهده می کنید.

۱. وارد صفحه اینستاگرام خود شده و از بالا سمت راست روی آیکون مداد ضربه بزنید. با این کار پیغام های خصوصی نمایش داده می شوند. تعداد پیغام هایی که مخاطبین برای شما ارسال کرده اند، با عدد قرمز در بالای این آیکون نمایش داده می شود. - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر هرسین استان کردستان - در صورتی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر هرسین استان کردستان - که افراد ناشناس برای شما پیغام فرستاده باشند، آیکون تغییری نکرده و سفید باقی خواهد ماند.

۲. همانطور که در تصویر زیر ملاحظه می کنید، مسیج ریکوئست ها سمت راست صفحه دایرکت و زیر کادر جستجو نمایش داده می شوند. روی نوشته آبی رنگ «Request» ضربه بزنید:

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر هرسین استان کردستان

۳. روی پیغام مورد نظر ضربه بزنید.

۴. حالا می توانید پیغام را دریافت کنید (Accept)، پاک کنید (Delete) و یا پیغام و کاربر را هر دو با هم مسدود (Block) کنید. دقت کنید که مسیج ریکوئست فقط در صورت Accept شدن برای طرف مقابل به شکل خوانده شده به نمایش در می آید.

۵. برای پاسخ دادن به پیام خصوصی، Accept را انتخاب کنید. اگر - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر هرسین استان کردستان - Decline را انتخاب کنید پیام ناپدید می شود.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر هرسین استان کردستان

۶. اگر Block را انتخاب کنید، صفحه جدیدی باز می شود که می توان بوسیله آن دایرکت را نادیده گرفت (Ignore) و یا کاربر را بلاک یا ریپورت کرد. اگر پیغام را ignore کنید، دیگر نوتیفیکیشن پیام های جدید برای شما نمایش داده - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر هرسین استان کردستان - نمی شود، ولی همچنان می توان از طریق صفحه فردی که پیام را ارسال کرده به چت دسترسی پیدا کرد.

سوالات متداول کاربران درباره ریکوئست های اینستاگرام

پیام های ناشناس اینستاگرام کجا میروند؟

پیام هایی که افرادی غیر از فالور های شما در اینستاگرام میفرستند در بخش دایرکت Request ذخیره میشوند.

چگونه پیام های ناشناس اینستگرام را مدیریت - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر هرسین استان کردستان - کنیم؟

با ورود به بخش Request پیام های فرستاده شده قابل مشاهده هستند. درصورتی که میخواهید این پیام ها را حذف یا پاسخ دهید میتوانید آنها را باز کرده و بین سه گذینه Accept، پاک کنید Delete و یا پیغام و کاربر را هر دو با هم مسدود Block یکی را انتخاب کنید.

آیا میتوان ریکوئست های اینستاگرام را پاسخ نداد یا حذف کرد؟

بله با انتخاب یکی از گزینه های داده شده توسط خود اینستاگرام (Accept، Delete، Block) پیام، حذف، فرد فرستنده پیام بلاک یا پیام به بخش پیام های شما اضافه میشود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone