🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  3. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  5. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22319.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

ساخت لنز تختی که نیاز به فوکوس ندارد؛ دوربین های چندگانه موبایل به تاریخ می پیوندند؟

تلفن های هوشمند با لنزهای عکاسی متعدد و عکس های تار احتمالا در  آینده ای نه چندان دور به گذشته ها می پیوندند چراکه دانشمندان لنزی تخت ساخته اند که نیازی به فوکوس روی سوژه ...

تلفن های هوشمند با لنزهای عکاسی متعدد و عکس های تار احتمالا در  آینده ای نه چندان دور به گذشته ها می پیوندند چراکه دانشمندان لنزی تخت ساخته اند که نیازی به فوکوس روی سوژه ها ندارد. این تکنولوژی که که توسط - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شاندیز استان خراسان - متخصصان دانشگاه یوتا در آمریکا ارائه شده در برگیرنده یک لنز تخت است که سطح آن با خط - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شاندیز استان خراسان - و خطوط نازکی با ضخامت تنها یک چهلم میلیمتر پوشیده شده است.

این لنز علاوه بر - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شاندیز استان خراسان - اینکه کیفیت عکس ها را بهبود خواهد داد مسیر را برای ساخت دوربین های جمع - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شاندیز استان خراسان - و جورتر هموار می کند و در حوزه های تصویربرداری پزشکی و حسگرهای کنترل از راه - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شاندیز استان خراسان - دور به کمک متخصصان می آید.

راجش منون سرپرست تیم محققان دانشگاه یوتا در رابطه با این لنز گفت:

لنزهای تخت ما می توانند به میزان - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شاندیز استان خراسان - قابل توجهی وزن، پیچیدگی و هزینه دوربین ها و دیگر سیستم های تصویربرداری را کم کنند و در عین حال کارایی آنها را هم بهبود بدهند. این تجهیزات - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شاندیز استان خراسان - می توانند مسیر را برای ساخت دوربین های باریک تر برای تلفن های همراه، ماشین ها و همچنین حوزه پزشکی از جمله آندوسکوپی هموار نمایند.

راجش ابراز امیدواری کرد که این کشف از پیچیدگی و هزینه - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شاندیز استان خراسان - دوربین ها به میزان قابل توجهی کمک کند و به بهبود - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شاندیز استان خراسان - کارایی آنها کمک کند.

طراحی لنزهای - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شاندیز استان خراسان - جدید هم به گونه ای است - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شاندیز استان خراسان - که مزایای متعددی را برای تلفن های همراه به ارمغان خواهند آورد؛ در حال حاضر گرفتن عکس های باکیفیت و - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شاندیز استان خراسان - فوکوس روی سوژه ها با استفاده از تلفن های همراه منوط به برخورداری آنها از لنزهای متعدد است.

لنز تخت محققان یوتا از پلاستیک یا شیشه های قطور ساخته نشده و برای دستیابی به خواص دوربین های موبایل در کنترل سیر حرکت نور، ساختارهای طرح دار نانو روی سطح آن ایجاد شده است.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شاندیز استان خراسان

دکتر منون در ادامه صحبت های خود گفت:

این لنز مصارف جالبی در خارج از حوزه عکاسی خواهد داشت که از آن جمله میتوان به ایجاد روشنایی برای تکنولوژی لیدار - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شاندیز استان خراسان - اشاره - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شاندیز استان خراسان - کرد که در سیستم های هدایت خودران ماشین ها حیاتی است.

لیدار - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شاندیز استان خراسان - (سیستم تشخیص نور و تعیین برد) نوعی تکنولوژی حسگر از راه دور است که فواصل را با تاباندن نور لیزر روی سوژه ها و تحلیل نور بازتابی اندازه می گیرد.

محققان یوتا باور دارند که از رویکرد طراحی آنها در ساخت این لنز میتوان در تهیه قطعات اپتیک نیز کمک گرفت. از جمله خواص مفید این لنز در حوزه اپتیک می توان به پهنای باند بالا، تولید آسان تر و هزینه پایین تر اشاره کرد.

دوربین های معمولی (چه آنها که در تلفن های هوشمند هستند  چه انواع میکروسکوپی) برای - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شاندیز استان خراسان - اطمینان از حفظ جزئیات سوژه ها در تصاویر به قابلیت فوکوس نیاز دارند و اگر اشیاء مختلف با فواصل - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شاندیز استان خراسان - گوناگون از دوربین قرار داشته باشند آنگاه باید روی هرکدام از آنها به صورت جداگانه فوکوس شود.

اما - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شاندیز استان خراسان - لنز ساخته شده توسط محققان یوتا نیازی به فوکوس ندارد و به - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شاندیز استان خراسان - دوربین - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شاندیز استان خراسان - ها امکان می دهد که همزمان روی تمامی سوژه ها فوکوس کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone