🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  2. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  3. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  4. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  5. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22321.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

ایرانسل برنده جایزه اصلی رقابت گروه MTN شد

استراتژی عملیاتی گروه MTN روی شش حوزه مختلف شامل بهترین تجربه مشتریان، تمرکز  و بهره وری، عملکرد تجاری، رشد در حوزه های دیتا و دیجیتال، تعلق قلبی و ذهنی و تکنولوژی تمرکز  دارد و هدفش ...

استراتژی عملیاتی گروه MTN روی شش حوزه مختلف شامل بهترین - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - تجربه مشتریان، تمرکز  و - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - بهره وری، عملکرد تجاری، رشد در حوزه های دیتا و دیجیتال، تعلق قلبی و ذهنی و تکنولوژی تمرکز  دارد و هدفش ایجاد پایداری در کسب و کار است. برهمین اساس هر ساله رقابتی میان گروه شرکت های MTN برگزار می شود تا برترین ها در - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - اجرای این استراتژی کلان که برایت خوانده می شود انتخاب گردند.

طبق بیانیه خبری - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - که شرکت ایرانسل برای دیجیاتو ارسال کرده امسال ایرانسل توانست - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - جایزه اصلی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - این رقابت ها را با خود به خانه بیاورد.

در ادامه توجه - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - شما را به متن بیانیه خبری این شرکت جلب میکنیم.

جایزه اصلی رقابت سالانه گروه شرکت‌های MTN در سال ۲۰۱۹، به ایرانسل رسید. این جایزه در حوزه ارائه و اجرای - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - استراتژی کلان «درخشان» (BRIGHT) به ایرانسل رسیده است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در رقابت سالانه BRIGHT در سال ۲۰۱۹، شرکت «ام‌تی‌ان - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - ایرانسل»، با کسب بالاترین - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - میانگین - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - در شاخص‌های شش‌گانۀ این - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - رقابت، موفق به - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - دریافت «جایزۀ اصلی» بین شرکت‌های گروه MTN شد.

شاخص‌های ارزیابی این رقابت سالانه در حوزه‌های «بهترین تجربه مشتری» (Best Customer Experience)، «تمرکز و بهره‌وری» (Returns and Efficiency Focus)، «عملکرد تجاری» (Ignite Commercial Performance)، - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - «رشد دیتا و دیجیتال» (Growth Through Data and Digital)، «تعلق قلبی و - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - ذهنی» (Hearts and Minds) و «فناوری» (Technology Excellence) تعریف می‌شود که ایرانسل با توجه به پیاده سازی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - صد درصدی استراتژی درخشان با هدف جلب رضایت مشتری و ارائه - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - خدمات به‌روز دیجیتال، توانسته است بالاترین سطح کیفیت را به مشترکان خود، ارائه دهد و برنده جایزه اصلی این - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - رقابت شود.

استراتژی کلان درخشان (BRIGHT)، به عنوان قطب‌نمایی برای تمام شرکت‌های زیر مجموعه MTN تعریف شده است - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - که هر شرکت بنا به صلاح‌دید شرایط منطقه و بازار خود از آن بهره بگیرد.

هر سال، ۲۲ شرکت مجموعه MTN از سرتاسر جهان در مسابقه BRIGHT حضور پیدا می‌کنند و با تقویت شاخص‌های عملکرد خود در تناسب با بودجه، بر - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - سر دست‌یابی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - به اهداف و ارتقای آن‌ها به رقابت می‌پردازند. شعبه‌هایی که «بیشترین» و در عین حال «سریع‌ترین» پیشرفت را به تناسب بودجه خود به نمایش بگذارند، - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - به جایگاه نخست دست پیدا خواهند - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - کرد.

بر این اساس، جایگاه‌های اول، دوم و سوم جایزۀ اصلی این مسابقه به شرکت‌هایی تعلق - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - می‌گیرد که بالاترین میانگین را در شاخص‌های - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - شش‌گانۀ BRIGHT کسب کنند. ایرانسل توانسته است جایگاه نخست را در بخش جایزه اصلی از آن خود کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone