🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر بابلسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  2. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  3. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22325.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

با طراحی احتمالی آیفون ۱۲ پرو مکس آشنا شوید [تماشا کنید]

۵ ماه تا زمان معمول معرفی پرچمداران اپل باقی مانده، ولی به صورت روزانه جزئیات جدیدی از آیفون‌ها منتشر می‌شود. اخیرا نیز رندرهای آیفون ۱۲ پرو مکس لو رفته و به گفته افشاگر آن، طراحی ...

۵ ماه تا - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر بابلسر استان مازندران - زمان معمول معرفی پرچمداران اپل باقی مانده، ولی به صورت روزانه جزئیات جدیدی از آیفون‌ها منتشر می‌شود. اخیرا نیز رندرهای آیفون ۱۲ پرو مکس لو رفته و به گفته افشاگر آن، طراحی کلی آیفون بعدی اپل را نشان می‌دهد. البته ظاهرا ۷۰ درصد از طراحی آیفون - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر بابلسر استان مازندران - نهایی شده و - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر بابلسر استان مازندران - تنها بخش‌هایی از ناچ و ماژول دوربین احتمال تغییر دارند. بیایید با هم نگاهی به این رندرها بیندازیم.

رندر‌های CAD که از این آیفون منتشر شده، بسیاری از - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر بابلسر استان مازندران - از جزئیات قبلی را تایید می‌کند. اکنون می‌دانیم که آیفون ۱۲ پرو مکس اپل - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر بابلسر استان مازندران - طراحی مشابهی با آیپد پرو دارد. همچنین اگر بخواهیم به اپل سخت‌گیری کنیم، می‌توان گفت طراحی آیفون ۱۲ - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر بابلسر استان مازندران - پرو و پرو مکس مشابه زبان طراحی آیفون ۴ است. با این حال باید انتظار نمایشگری - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر بابلسر استان مازندران - تخت، بدنه‌ای بدون انحنا و گوش‌هایی گرد‌تر را داشته باشیم.

از جزئیات منتشر شده آیفون ۱۲ پرو مکس، تنها ابعاد ناچ و جایگیری دوربین ۴ گانه آن نهایی نیست. به گفته افشاگر این رندرها، ناچ جدید یا می‌تواند هم اندازه ناچ فعلی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر بابلسر استان مازندران - باشد و یا می‌تواند به مقدار زیادی کوچک شده باشد. کاهش ابعاد ناچ علاوه بر یکپارچه‌تر - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر بابلسر استان مازندران - کردن نمای جلویی آیفون، منجر به افزایش سایز نمایشگر نیز می‌شود و به همین دلیل با ابعاد ۶.۷ اینچی نمایشگر در این گوشی طرف هستیم.

البته بخشی از افزایش ابعاد پنل OLED مدیون کاهش حاشیه‌های دور آن است. بر اساس فایل CAD افشا شده، می‌توان گفت حاشیه‌ها نسبت به نسل فعلی آیفون، ۰.۹ میلی متر کاهش داشته که طراحی گوشی را بیش از پیش آینده‌نگرانه می‌کند. برای جای دادن نمایشگر بزرگ نیز اپل مجبور شده کمی ابعاد کلی گوشی را افزایش دهد و به نظر می‌رسد آیفون ۱۲ پرو مکس کمی عریض‌تر و کمی قد بلند‌تر شده باشد.

موضوع دیگری که شاید به مراحل نهایی نرسیده باشد، طراحی ماژول دوربین - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر بابلسر استان مازندران - ۴ گانه است. می‌دانیم که علاوه بر - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر بابلسر استان مازندران - ۳ دوربین فعلی، اپل پرچمدار بعدی خود را به اسکنر لایدار مجهز می‌کند. پیش‌بینی‌های اولیه در کنار رندر‌های CAD جدید این گوشی، از چینش مستطیلی خبر می‌دهند، ولی از آن جایی که افشاگر به نهایی بودن ۷۰ درصدی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر بابلسر استان مازندران - این طرح اشاره می‌کند، می‌توان متصور شد که اپل این بخش از آیفون ۱۲ پرو مکس را هم تغییر دهد.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر بابلسر استان مازندران

در نهایت بد نیست به اسپیکرهای این گوشی اشاره کنیم. اپل در نظر دارد حجم - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر بابلسر استان مازندران - صدای خروجی از اسپیکرهای استریو آیفون ۱۲ پرو مکس را بین ۱۰ الی ۱۵ درصد افزایش دهد که رقم قابل توجهی است. البته برای بهره بردن از صدای قدرتمند‌تر، این کمپانی مجبور به تغییر طراحی شیار‌های اسپیکر می‌شود - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر بابلسر استان مازندران - که در این رندرها نیز به خوبی نمایان شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone