🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  2. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22331.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

اطلاعات جدیدی از تسلا سایبرتراک منتشر شد؛ ابعاد کوچکتر و سیستم تعلیق بادی جدید

سایبرتراک (Cybertruck) یک پیکاپ برقی قدرتمند با طراحی عجیب است که هنوز وارد بازار نشده. به تازگی مدیر عامل تسلا، «ایلان ماسک» در توییتر اعلام کرده که این شرکت اندازه اولین وانت برقی خود را ...

سایبرتراک (Cybertruck) یک پیکاپ برقی قدرتمند با طراحی عجیب است که هنوز وارد بازار نشده. به تازگی مدیر عامل تسلا، «ایلان ماسک» در توییتر اعلام کرده که این شرکت اندازه اولین وانت برقی خود را کاهش می‌دهد.

به تازگی یکی از هواداران تسلا - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - در توییتر خواهان انتشار اطلاعات بیشتری در رابطه با پیکاپ این شرکت شده و مدیر - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - عامل تسلا چنین کاری را انجام داده است. ایلان ماسک اعلام کرده که تسلا در حال توسعه سیستم تعلیق بادی جدید برای این پیکاپ است. - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - به گفته ماسک، این سیستم تعلیق بادی با آنچه در - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - خودروهای تسلا مدل S - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - و مدل X مورد استفاده قرار گرفته، متفاوت است و بر اساس آن توسعه پیدا نمی‌کند.

این سیستم تعلیق جدید باعث افزایش کارایی پیکاپ الکتریکی تسلا در زمینه آفرود می‌شود. ایلان ماسک در توییت خود به باخا اشاره کرده. باخا برای مسابقات آفرود خود معروف است و در مسابقات به عنوان سنگ محک خودروهای آفرود شناخته می‌شوند.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان

علاوه بر این هوادار، فرد دیگری نیز در توییتر از ماسک در رابطه با سایبرتراک سوال - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - پرسیده است. این کاربر از ماسک خواسته تغییرات نسخه تجاری با مدل اولیه را اعلام کند و مدیر عامل تسلا در پاسخ، به اندازه کوچکتر آن اشاره - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - کرده. بر اساس گفته ماسک، - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - مدل تجاری پیکاپ تمام الکتریکی این برند در مقایسه با نمونه اولیه، با کاهش ۳ درصدی اندازه روبه‌رو می‌شود. ماسک همچنین به کاهش ارتفاع - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - لبه پنجره این وانت اشاره کرده که احتمالا آن را جذاب‌تر می‌کند.

تولید سایبرتراک - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - با ۳ موتور برقی از اواخر ۲۰۲۱ آغاز می‌شود و مدل ضعیف‌تر آن نیز از سال ۲۰۲۲ - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - وارد خط تولید خواهد شد. ایلان ماسک ماه گذشته میلادی با توییتی اعلام کرد تسلا در حال - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - جستجوی مناطقی در مرکز ایالات متحده آمریکا برای ساخت - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - کارخانه جدید برای تولید سایبرتراک است. هنوز مناطق مدنظر تسلا اعلام نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone