🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  2. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  3. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22308.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

نوبیا رد مجیک 5G معرفی شد؛ اولین گوشی دنیا با نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز

نوبیا از جدیدترین گوشی گیمینگ خود به نام رد مجیک 5G رونمایی کرد. این محصول اولین گوشی دنیا با نرخ رفرش 144 هرتزی بوده و با بهره مندی از جدیدترین چیپست اسنپدراگون، 16 گیگابایت رم، ...

نوبیا از جدیدترین گوشی گیمینگ خود به نام رد مجیک 5G رونمایی کرد. این محصول اولین گوشی دنیا با نرخ رفرش 144 هرتزی بوده و با بهره مندی از جدیدترین چیپست اسنپدراگون، 16 گیگابایت رم، نورپردازی RGB و تریگرهای خازنی، - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فراهان استان مرکزی - از حدوداً یک هفته دیگر در چین به بازار عرضه می شود.

رد مجیک 5G از نمایشگر 6.65 اینچی AMOLED با رزولوشن 2340x1080 پیکسل برخوردار است. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در حاشیه باریک بالای نمایشگر جای گرفته و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر تعبیه شده است. - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فراهان استان مرکزی - نرخ رفرش 144 هرتزی نمایشگر در کنار نرخ ردیابی 240 هرتزی، به نمایش فوق العاده نرم محتواها منجر می شوند.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فراهان استان مرکزی

قلب تپنده رد مجیک 5G چیپست اسنپدراگون 865 است که کنار مودم X55، وظیفه پردازش را بر دوش می کشد. امکان انتخاب بین رم 8 تا 16 گیگابایتی وجود داشته و ظرفیت حافظه داخلی گوشی نیز حداقل 128 و حداکثر 256 گیگابایت است که از - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فراهان استان مرکزی - استاندارد پرسرعت UFS 3.0 پشتیبانی می کند.

سیستم خنک کننده فعال رد مجیک 5G بوسیله فن و هیت - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فراهان استان مرکزی - سینک، گرما را به بیرون از گوشی هدایت می کند. به گفته سازنده این سیستم دمای CPU را حداکثر 18 درجه پایین می آورد. این سیستم حین شارژ شدن گوشی با شارژر 55 واتی نیز فعال می شود تا از گرم شدن بیش از حد گوشی جلوگیری کرده و به شارژ سریع - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فراهان استان مرکزی - تر باتری کمک کند.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فراهان استان مرکزی

در پنل پشتی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فراهان استان مرکزی - گوشی مورد بحث سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی سونی IMX686، دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و حسگر 2 مگاپیکسلی ماکرو قرار گرفته اند. در همین قسمت به سبک و سیاق دیگر گوشی های گیمینگ، نورپردازی RGB به چشم می خورد.

تریگرهای خازنی بار دیگر بازگشته اند و حالا از نرخ ردیابی فوق العاده 300 هرتز پشتیبانی می کنند و با حساسیت بالای خود کوچک ترین فشار انگشت را ثبت می - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فراهان استان مرکزی - کنند.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فراهان استان مرکزی

رد مجیک 5G به لطف بهره مندی از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی، امکان بازی کردن طولانی مدت را فراهم می کند. از دیگر ویژگی های قابل توجه آن می توان - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فراهان استان مرکزی - به وای فای 6، جک - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فراهان استان مرکزی - 3.5 میلیمتری هدفون و برخورداری از - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فراهان استان مرکزی - 3 میکروفون برای ضبط هر چه - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فراهان استان مرکزی - بهتر صدا اشاره کرد.

رد مجیک 5G با رابط کاربری Red Magic OS مبتنی بر اندروید 10 در رنگ های - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فراهان استان مرکزی - مشکی، قرمز، نئون از تاریخ 19 مارس (29 اسفند)، در ظرفیت های زیر روانه بازار می شود:

  • رم 8 گیگابایتی/حافظه داخلی 128 گیگابایتی. قیمت: 540 دلار
  • رم 12 گیگابایتی/حافظه داخلی 128 گیگابایتی. قیمت: - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فراهان استان مرکزی - 585 دلار
  • رم 12 گیگابایتی/حافظه داخلی 256 گیگابایتی. قیمت: 625 دلار
  • رم 16 گیگابایتی/حافظه داخلی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فراهان استان مرکزی - 256 - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فراهان استان مرکزی - گیگابایتی. قیمت: 712 دلار

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فراهان استان مرکزی

مدل شفاف یا Transparent Edition نیز با قیمت 665 دلار برای ظرفیت رم و حافظه داخلی 12/256 گیگابایتی و 740 دلار برای نسخه 16/256 گیگابایتی قابل خریداری خواهد بود. نوبیا - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فراهان استان مرکزی - این محصول را از ماه آوریل در باقی کشورها نیز عرضه خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone