🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  2. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22324.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ گلکسی M11 معرفی شد؛ دوربین سه گانه و باتری پر ظرفیت

سامسونگ در وبسایت امارات از گوشی اقتصادی سامسونگ گلکسی M11 رونمایی کرده که از دوربین سه گانه و باتری با ظرفیت بالا بهره می برد. گلکسی M11 به نمایشگر 6.4 اینچی LCD مجهز شده که رزولوشن ...

سامسونگ در وبسایت امارات از گوشی اقتصادی سامسونگ گلکسی M11 رونمایی کرده که از دوربین سه گانه و باتری با ظرفیت بالا بهره می برد.

گلکسی M11 به نمایشگر 6.4 اینچی LCD مجهز شده که رزولوشن +HD را ارائه می دهد. در گوشه سمت چپ نمایشگر هم یک حفره به چشم می خورد که میزبان دوربین سلفی است. کره ای ها به چیپست به کار رفته در این گوشی اشاره ای نکرده اند و تنها - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سبزوار استان خراسان - گفته اند که یک پردازنده 8 هسته ای - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سبزوار استان خراسان - با فرکانس کاری 1.8 - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سبزوار استان خراسان - گیگاهرتز وظیفه پردازش در گلکسی M11 را به عهده دارد. در کنار چیپست، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است. سامسونگ گلکسی M11 به درگاه جداگانه میکرو اس دی هم مجهز شده تا نگران - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سبزوار استان خراسان - افزایش حافظه جانبی گوشی نباشید.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سبزوار استان خراسان

در گوشه قاب پشتی گوشی ترکیب دوربین های سه گانه دیده می شود. حسگر اصلی 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم اف 1.8 است و در زیر آن یک حسگر 5 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض (با زاویه دید 115 درجه ای) و گشودگی دیافراگم اف 2.2 تعبیه شده است. علاوه بر این شاهد یک حسگر 2 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم اف 2.4 هستیم - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سبزوار استان خراسان - که وظیفه عمق سنجی برای بهبود تصاویر پرتره را به عهده دارد. گلکسی M11 همچنین قادر به فیلمبرداری با رزولوشن 1080p است اما نرخ فریم تنها به 30 فریم بر ثانیه محدود شده است. دوربین سلفی هم حسگری 8 مگاپیکسلی با دیافراگم اف 2.0 دارد و فاقد قابلیت فوکوس خودکار است.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سبزوار استان خراساننیروی مورد نیاز گلکسی M11 - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سبزوار استان خراسان - توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تأمین می شود و درگاه گوشی هم USB-C - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سبزوار استان خراسان - است. گوشی اقتصادی سامسونگ وزن 197 گرمی دارد و به بلوتوث - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سبزوار استان خراسان - 4.2، وای فای 802.11b/g/n، حسگر اثر انگشت در قاب پشتی و درگاه 3.5 میلی متری هدفون مجهز شده است.

سامسونگ گلکسی M11 در حال - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سبزوار استان خراسان - حاضر تنها در وبسایت امارات این کمپانی ارائه شده اما به زودی راه خود را به خرده فروشی های دیگر هم باز می کند. کره ای ها هنوز اشاره ای به زمان عرضه در دیگر مناطق جهان و قیمت این گوشی نکرده اند.

- تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سبزوار استان خراسان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone