🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  2. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  4. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37425.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

نسخه توسعه دهندگان هدست مجیک لیپ باید در گاوصندوق های امن نگهداری شوند

مجیک لیپ به رازداری معروف است. این شرکت، تنها هدست واقعیت افزوده خود را برای سال‌های متمادی از چشم عموم مردم دور نگه داشته و هر از چندگاهی اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر می کند. ...

مجیک لیپ به رازداری معروف است. این شرکت، تنها هدست واقعیت افزوده خود را برای سال‌های متمادی از چشم عموم مردم دور نگه داشته و هر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - از چندگاهی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر می کند. با درنظرگیری این موضوع، احتمالاً جای تعجب ندارد که بشنویم نسخه توسعه دهندگان این هدست، با شرطی غیرعادی به دست آنها می رسد؛ هر زمان که هدست در حال استفاده نیست، باید در - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - گاوصندوقی امن نگداری شود.

این خبر از سوی خبرگزاری بلومبرگ منتشر شده و در کنار آن، - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - عرضه «محدود» مجیک لیپ برای برخی از توسعه دهندگان به تایید رسیده است؛ تا پایان سال جاری میلادی هم توسعه دهندگان بیشتری به این هدست واقعیت افزوده دسترسی خواهند داشت. - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - بنابراین می توان فرض را بر این گذاشت که - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مجیک لیپ هرکاری می کند تا ماجرای مشهور لو رفتن آیفون 4 تکرار نشود.

در حال حاضر، هنوز به اطلاعات بسیار اندکی درباره مجیک لیپ دسترسی داریم. این هدست واقعیت افزوده در دو اندازه به دست مشتریان می رسد و تنها یک بند دارد که هدست را از پشت روی سر کاربر محکم می کند. مجیک لیپ با ارتباط سیمی به کامپیوتری کوچک و - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دیسک-شکل متصل می شود که می توان آن را به کمربند بست یا داخل جیب قرار داد و کنترل هم با - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - یک ریموت کوچک وایرلس انجام می شود.

مجیک لیپ وعده تکنولوژی پیشرفته ای را داده که حتی پا - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - را از هولولنز مایکروسافت نیز فراتر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - خواهد گذاشت؛ با این حال تنها مدرکی که برای اثبات این ادعا داریم، گزارش بسیار مثبتی است که نشریه RollingStone درباره اش نوشت. به نظر می رسد سرمایه گذاران هم به مجیک لیپ علاقه مند شده اند و اوایل - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ماه جاری میلادی، این شرکت سرمایه ای 461 میلیون دلاری از سرمایه گذاران عرب دریافت کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هوداد نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام خوب هستید؟ مرکز شما سمت باغ رسولی خوی سرویس دهی داره.
پاسخ: بله در باغ رسولی شهر خوی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone