تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  3. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16857.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی از نظر SlashData؛ جاوااسکریپت در صدر

بر اساس آمارهای SlashData جاوااسکریپت محبوب‌ترین زبان برنامه نویسی نزد توسعه دهندگان است و پس از آن پایتون و جاوا در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند. SlashData برای انتخاب محبوب‌ترین زبان‌های برنامه نویسی در سه ماهه ...

بر اساس آمارهای SlashData جاوااسکریپت محبوب‌ترین زبان برنامه نویسی نزد توسعه دهندگان است و پس - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر دلیجان استان مرکزی - از آن پایتون و جاوا در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

SlashData برای انتخاب محبوب‌ترین زبان‌های - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر دلیجان استان مرکزی - برنامه نویسی در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰، از ۱۷ هزار توسعه دهنده از ۱۵۹ کشور نظرسنجی کرد. این شرکت می‌گوید جاوااسکریپت محبوب‌ترین زبان برنامه نویسی است و ۱۲.۴ میلیون توسعه دهنده در - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر دلیجان استان مرکزی - دنیا از آن استفاده می‌کنند.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر دلیجان استان مرکزی

بر اساس برآوردهای شرکت مورد بحث از سال ۲۰۱۷ تاکنون، ۵ میلیون توسعه دهنده جدید به اجتماع جاوااسکریپت - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر دلیجان استان مرکزی - اضافه شده‌اند و - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر دلیجان استان مرکزی - جایگاه آن به عنوان محبوب‌ترین زبان برنامه نویسی در دنیا را مسحکم‌تر کرده‌اند.

۲.۲ میلیون توسعه - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر دلیجان استان مرکزی - دهنده جدید - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر دلیجان استان مرکزی - در طول یک سال گذشته از پایتون استفاده کرده‌اند. تعداد توسعه دهندگان این زبان برنامه نویسی حالا به طور تقریبی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر دلیجان استان مرکزی - به ۹ میلیون نفر رسیده که حدوداً ۸۰۰ هزار نفر بیشتر از جمعیت توسعه دهندگان جاوا با ۸.۲ میلیون نفر است. SlashData اشاره می‌کند که از نیمه سال ۲۰۱۷ تاکنون ۱.۶ میلیون توسعه دهنده جدید از جاوا استفاده کرده‌اند.

زبان‌های برنامه نویسی ++C/C، پی‌اچ‌پی و #C بین ۶ تا - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر دلیجان استان مرکزی - ۶.۳ میلیون نفر توسعه دهنده دارند و پس از آن‌ها زبان‌های برنامه نویسی Swift و Kotlin به ترتیب با ۲.۴ و ۲.۳ میلیون توسعه دهنده قرار گرفته‌اند. تعداد توسعه دهندگان زبان‌های Go, Ruby, Objective C, Rust و Lua نیز بین ۸۰۰ هزار تا ۱.۵ میلیون نفر اعلام شده است.

بر اساس آمارهای SlashData تا نیمه سال ۲۰۲۰ به طور تقریبی ۲۱.۳ میلیون توسعه دهنده نرم افزار - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر دلیجان استان مرکزی - فعال - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر دلیجان استان مرکزی - در دنیا وجود دارد. ۶۰ درصد از - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر دلیجان استان مرکزی - توسعه دهندگان بک‌اند از کانتینرها استفاده می‌کنند - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر دلیجان استان مرکزی - که آن - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر دلیجان استان مرکزی - را به محبوب‌ترین فناوری ابری تبدیل کرده است. ۴۵ درصد از توسعه دهندگان نیز از دیتابیس ابری DBaaS شرکت‌هایی مثل سرویس‌های وب آمازون (AWS)، اوراکل، - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر دلیجان استان مرکزی - IBM، گوگل و MongoDB استفاده می‌کنند.

حدوداً ۵۷ درصد از توسعه دهندگان بک‌اند که در حال استفاده از ابزار ارکستراسیون برنامه‌های کانتینرسازی شده هستند، کوبرنتیز (Kubernetes‎) را برای رفع نیازهای خود برگزیده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone