🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  2. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  3. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  5. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22287.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

افزایش ۱ تومانی تعرفه پیامک موبایل پس از ابلاغ بودجه 99

معاون وزیر ارتباطات خبر از افزایش نرخ پیامک پس از ابلاغ بودجه ۹۹ داد و تاکید کرد این موضوع ارتباطی با وزارت ارتباطات ندارد و تصمیم قانون بودجه کشور است که باید توسط اپراتورهای موبایل ...

معاون وزیر ارتباطات خبر از افزایش نرخ پیامک پس از ابلاغ بودجه ۹۹ داد و تاکید کرد این موضوع ارتباطی با وزارت ارتباطات ندارد و تصمیم قانون بودجه کشور است که باید توسط اپراتورهای موبایل اجرایی شود.

«حسین فلاح جوشقانی» در گفتگو با مهر عنوان کرد که مطابق با برنامه بودجه سال ۹۹، اپراتورهای ارائه دهنده خدمات مخابراتی و تلفن همراه باید علاوه بر قیمت فعلی هر پیامک مبلغ یک تومان (۱۰ ریال) از مشترکان‌شان دریافت و به حساب درآمد عمومی خزانه‌داری کل کشور واریز کنند:

«درآمد حاصله از این افزایش تعرفه تا سقف ۱۰۰ میلیارد تومان باید برای اجرای قانون - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر تویسرکان استان همدان - حمایت از حقوق معلولان و - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر تویسرکان استان همدان - ساماندهی کودکان کار و خیابانی در اختیار سازمان بهزیستی قرار گیرد.»

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر تویسرکان استان همدان

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه هنوز این قانون به وزارت ارتباطات ابلاغ نشده و پس از ابلاغ، لازم الاجرا است، تاکید کرده که در چند سال گذشته نیز در قانون بودجه، دریافت یک تومان هزینه اضافی از مشترکان از محل پیامک آمده بود و اپراتورها ملزم به اجرای - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر تویسرکان استان همدان - آن بودند و امسال هم این موضوع در قانون بودجه ۹۹ مطرح شده است:

«امسال نیز در قانون بودجه ۹۹ درآمد ۱۰۰ میلیارد تومانی اپراتورها از این محل، پیش بینی شده است که در صورت ابلاغ، از فروردین ماه باید اجرایی شود. هم اکنون قیمت هر پیامک فارسی حدود ۹ تومان است که با ابلاغ این قانون، به حدود ۱۰ تومان می‌رسد و قیمت هر پیامک لاتین حدود ۲۲ تومان است که در سال ۹۹ حدود ۲۳ تومان محاسبه خواهد شد.»

به گفته جوشقانی درآمد ۱۰۰ میلیارد تومانی پیش بینی شده، مربوط به مجموع درآمد تمامی اپراتورهای موبایل از محل پیامک است که به نظر می‌رسد تحقق آن در ۶ ماهه اول سال - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر تویسرکان استان همدان - ۹۹، دور - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر تویسرکان استان همدان - از - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر تویسرکان استان همدان - ذهن نباشد. اینطور که به نظر می‌رسد هر زمانی که این درآمد ۱۰۰ میلیارد تومانی در سال محقق شد، پس از آن هزینه اضافی یک تومان از مشترکان دریافت نشده و قیمت پیامک به حالت قبل باز می‌گردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ژیان نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
خوبید؟ سایت ***** مایکروفر بوتان m245 شما را با کمترین قیمت و بالاترین گارانتی در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone