🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کهک استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کهک استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  2. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  5. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22290.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

کره‌جنوبی موجودی ماسک داروخانه‌ها را با اپ به مردم اطلاع می‌دهد

دولت کره جنوبی آمار فروش ماسک را به صورت عمومی منتشر کرد تا برنامه نویسان بتوانند اپلیکیشنی را توسعه دهند که مردم را از موجودی انبار داروخانه های این کشور مطلع می کند. دولت کره ...

دولت کره جنوبی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کهک استان قم - آمار فروش ماسک را به صورت عمومی منتشر کرد تا برنامه نویسان بتوانند اپلیکیشنی را توسعه دهند که مردم را از موجودی انبار داروخانه های این کشور مطلع می کند. دولت - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کهک استان قم - کره جنوبی امیدوار است با این کار از تشکیل صف های طولانی در - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کهک استان قم - مقابل داروخانه ها و شکایت مردم از کمبود ماسک به دلیل شیوع بیماری کووید 19 جلوگیری کند.

«Jang Seokyoung»، معاون وزیر علم، فناوری اطلاعات و ارتباطات کره جنوبی در نشستی خبری که روز چهارشنبه برگزار شد، اعلام کرد دولت کره جنوبی می توانست اپلیکیشن موجودی ماسک داروخانه های این کشور را خودش بسازد، ولی معتقد است همکاری با بخش خصوصی به فراهم آوری خدمات بهینه‌تر و نوآورانه‌تر منجر می شود که در نهایت به خدمت رسانی بهتر به مردم کره منتهی می شود.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کهک استان قم

از روز دوشنبه شهروندان کره به خاطر محدودیت - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کهک استان قم - اعمال شده - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کهک استان قم - از سوی دولت این کشور، فقط می توانند دو بار در هفته از داروخانه ها ماسک بخرند.

حدود 23 هزار داروخانه در کره جنوبی ماسک می فروشند که از این تعداد 22 هزار - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کهک استان قم - داروخانه با انتشار موجودی انبار خود موافقت کرده اند. اطلاعات داروخانه هایی که از انتشار موجودی انبار خود خودداری کرده اند، در اپلیکیشن نمایش داده نخواهد شد. تاکنون ده توسعه دهنده با استفاده از داده های منتشر شده، اپلیکیشن ساخته اند و قرار است در آینده توسعه دهندگان بیشتری از داده ها استفاده کنند.

«ناور» (Naver)، بزرگ ترین موتور جستجوی کره جنوبی و «کاکائو» (Kakao)، بزرگ ترین اپلیکیشن چت این کشور نیز از داده ها جهت نمایش موجودی ماسک داروخانه ها در اپلیکیشن های نقشه خود استفاده خواهند کرد.

شیوع ویروس کرونا در کره جنوبی سبب شده تا غول های فناوری این کشور یعنی ال جی و سامسونگ تولید خود را موقتاً متوقف کرده و - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کهک استان قم - برخی از کارخانه های خود را از ترس مبتلا شدن کارگران به ویروس تعطیل - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کهک استان قم - کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone