🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  2. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  3. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  4. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  5. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22288.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

افشای مشخصات مدل‌‌های اقتصادی گلکسی M21 و گلکسی M11 پیش از رونمایی رسمی

سامسونگ به منظور تنوع بخشیدن به خانواده M محصولات خود، به زودی از گوشی های اقتصادی گلکسی M11 و گلکسی M21 رونمایی می کند. بر اساس اطلاعات درج شده در سایت آمازون هند، گلکسی M21 ...

سامسونگ به منظور تنوع بخشیدن به خانواده M محصولات خود، به زودی از گوشی های اقتصادی گلکسی M11 و گلکسی M21 رونمایی می کند.

بر اساس اطلاعات درج شده در سایت آمازون هند، گلکسی M21 از دوربین سه گانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. برای مقایسه، گلکسی M20 دوربین دوگانه با سنسورهای 13 و 5 مگاپیکسلی داشت. دوربین سلفی نیز پیشرفت داشته و حسگر 8 مگاپیکسلی نسل قبل جای خود را به سنسور 20 مگاپیکسلی داده است.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر اصفهان استان اصفهان

گلکسی M21 از باتری پرظرفیت 6000 میلی آمپر ساعتی برخوردار بوده و - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر اصفهان استان اصفهان - نمایشگر آن از نوع Super AMOLED با رزولوشن +HD - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر اصفهان استان اصفهان - یا +Full HD خواهد بود.

سایت 91Mobiles مدعی شده گلکسی M21 از لحاظ مشخصات، تفاوتی با گلکسی M30s ندارد و احتمالاً با چیپست اگزینوس 9611، حداکثر 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و رابط کاربری One UI 2.0 مبتنی بر اندروید 10 روانه بازار خواهد شد.

گلکسی M11 به طور رسمی توسط سامسونگ تأیید نشده، ولی اخیراً در گوگل پلی کنسول لیست شده است. بر اساس داده های قرار گرفته در این دیتابیس، گلکسی M11 از نمایشگر - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر اصفهان استان اصفهان - Super AMOLED با رزولوشن 1560x720 پیکسل و چیپست اسنپدراگون 450 برخوردار بوده و حداقل یکی از مدل های آن رم 3 گیگابایتی خواهد داشت.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر اصفهان استان اصفهان
رندر گلکسی M11

اطلاعاتی از دوربین - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر اصفهان استان اصفهان - گلکسی M11 در دست نیست ولی می توان انتظار داشت همانند گلکسی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر اصفهان استان اصفهان - M10s، حداقل از دوربین دوگانه برخوردار باشد. همانطور که در رندر این گوشی دیده می شود، دوربین سلفی در حفره تعبیه شده در سمت چپ نمایشگر جای گرفته است. جزئیات حسگر اثر انگشت این گوشی منتشر نشده ولی اطلاعات درج شده در گوگل - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر اصفهان استان اصفهان - پلی کنسول نشان می دهند این مدل حسگر اثر انگشت خواهد داشت.

گلکسی M21 از تاریخ 16 مارس (26 اسفند) در - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر اصفهان استان اصفهان - هند به بازار عرضه خواهد شد. تاریخ عرضه گلکسی M11 هنوز مشخص نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone