🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  5. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39872.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

راهکار سامسونگ برای رفع مشکل سوختن پیکسل ها در تلویزیون های QLED

یکی از مشکلات تلویزیون هایی که از فناوری های اولد استفاده می کنند، سوختن موقت یا دائم پیکسل هاست که به خاطر باقی ماندن تصویر روی یک نقطه به مدت طولانی به وجود می آید. ...

یکی از مشکلات تلویزیون هایی که از فناوری های اولد استفاده می کنند، سوختن موقت یا دائم پیکسل هاست که به خاطر باقی ماندن تصویر روی یک نقطه به مدت طولانی به وجود می آید. سامسونگ در نسل جدید تلویزیون های - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - QLED خود این مشکل را برطرف کرده و - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بیانیه خبری - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - زیر را در همین رابطه منتشر کرده که در ادامه می توانید آن را مطالعه کنید.

تلویزیون‌های امروزی دیگر صرفا برای تماشای کوتاه مدت شبکه‌های تلویزیونی ساخته نمی‌شوند. بلکه باید بتوانند نقش‌های مختلفی را مثل نمایشگری برای کنسول‌های بازی یا تماشای بلندمدت فیلم و سریال بازی کنند. اما محتواهایی مانند بازی‌های دیجیتالی و شبکه‌های - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - تلویزیونی معمولا یک بخش ثابت مثل لوگو یا آمارهای بازی را در خود دارند که در تمام مدت به یک شکل روی صفحه - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نمایش داده می‌شود.

وجود طولانی مدت یک تصویر ثابت روی صفحه در تلویزیون‌های معمولی منجر به پدیده‌ای به نام پیکسل سوختگی یا حک تصویر می‌شود. این مشکل زمانی ایجاد می‌شود که پیکسل‌ها برای مدت طولانی یک تصویر ثابت را نمایش می‌دهند. به این ترتیب بعد از خاموش شدن تلویزیون هم می‌توان - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - هاله‌ای از آن تصویر ثابت را روی صفحه دید.

از آنجا که این مشکل در بلندمدت خود را نشان می‌دهد، آشنایی بهتر با فناوری‌های روز بازار و نقاط ضعف و قوت آنها می‌تواند راهنمایی مناسب برای انتخاب تلویزیون - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - آینده شما باشد.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

در کنار بسیاری از پیشرفت‌های دیگر، مشکل پیکسل سوختگی یکی از مشکلات اصلی کاربران است که در سری جدید تلویزیون‌های سامسونگ برطرف شده است. هرچند بعضی ادعا می‌کنند که - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - مشکل حک تصویر مربوط به نسل منسوخ تلویزیون‌های CRT بود اما بخشی از مدعی‌ترین نسل‌های امروزی تلویزیون هم هنوز موفق به حل این مشکل نشده‌اند.

مثلا در تلویزیون‌های موسوم به OLED، پیکسل‌ها بصورت جداگانه کنترل می‌شوند به این معنی که هر پیکسل عمر مفید متفاوتی دارد. هرچه یک پیکسل بیشتر روشن بماند، - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - عمر مفید آن کمتر می‌شود. به این ترتیب روشنایی تولیدی توسط آن پیکسل کاهش پیدا کرده و بر کیفیت کل تصویر تاثیر می‌گذارد.

خود نورده بودن - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - پیکسل‌های نمایشگر در تلویزیون‌های OLED نیز - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - یکی از عوامل افزایش احتمال سوختن کامل پیکسل‌ها در این محصولات است. روشن ماندن دیودهای تشکیل‌ دهنده تصویر برای مدت طولانی باعث بالا رفتن دمای - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - آنها و در نتیجه احتمال سوختن کامل آنها می‌شود.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

اما در تلویزیون‌های مجهز به فناوری QLED کل پیکسل‌های تشکیل دهنده بصورت همزمان - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - مدیریت می‌شوند و به این ترتیب خصوصیاتی مانند حجم رنگ، تاخیر در واکنش و حداکثر روشنایی تصویر بصورت یکدست در همه جای نمایشگر دیده شده و به این ترتیب احتمال پیکسل سوختگی بسیار کم شود.

تفاوت - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - عملکرد این دو فناوری در این حوزه اخیرا در یک آزمایش به روشنی اثبات شده است. در این آزمایش یکی از بهترین تلویزیون‌های فناوری OLED در کنار QLED سامسونگ قرار گرفت. هر دو دستگاه به یک کنسول بازی متصل شده و تنظیمات تصویر آنها نیز مشابه هم انتخاب شد.

سپس شش نفر به مدت ۱۲ ساعت متوالی یک بازی دیجیتالی را روی این تلویزیون‌ها بازی کردند. نتیجه اما شگفت‌انگیز بود. - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - پس از پایان بازی، وجود پیکسل سوختگی یا حک تصویر در چند نقطه از صفحه تلویزیون OLED به وضوح قابل مشاهده بود در حالی که هیچ اثری از این مشکل در تلویزیون QLED دیده نمی‌شد.

سری ۲۰۱۷ تلویزیون‌های QLED سامسونگ توانستند از - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نظر کیفیت تصویر از استاندارد Ultra HD Premium هم فراتر بروند اما در عین حال احتمال پیکسل سوختگی را در حداقل نگهدارند. به بیان ساده باید گفت تلویزیون‌های جدید سامسونگ - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - می‌توانند هر - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - محتوای اولترا اچ‌دی پرمیوم را دقیقا به همان شکل مورد نظر تولیدکننده به شما نشان دهند. به این ترتیب چه شما در حال انجام بازی‌های ابری، تماشای مسابقه‌های ورزشی یا فیلم مورد علاقه‌تان برای هر مدت زمانی باشید، خیال‌تان راحت خواهد بود که - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - صفحه تلویزیون‌تان آسیب نخواهد دید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سیمین دخت نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام نمایندگی شما آیا صارم مهاباد هم اعزام کارشناس داره
پاسخ: بله در صارم شهر مهاباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone