تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  3. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  4. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  5. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38963.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

رونق گرفتن کسب و کار فروش آب تصفیه نشده در آمریکا

در سال های اخیر افزایش استفاده از سموم و آفات کشاورزی و عوارض جانبی آنها افراد را به سوی استفاده از مواد ارگانیک سوق داده و حالا نوبت به آب خالص رسیده است. به گزارش ...

در سال های اخیر افزایش استفاده از سموم و آفات کشاورزی و عوارض جانبی آنها افراد را به سوی استفاده از مواد ارگانیک سوق داده و حالا نوبت به آب خالص رسیده است.

به گزارش نیویورک تایمز اخیرا تمایل آمریکایی ها به استفاده از آب خالص افزایش چشمگیری پیدا کرده و استارتاپ هایی مانند «Live Water» و «Tourmaline Spring»  از این راه پول خوبی به جیب زده اند.تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستانیکی دیگر از این استارتاپ ها که «Zero Mass Water» نام دارد از طریق نصب سیستم هایی برای جذب آب از هوای اطراف خانه سرمایه ای 24 میلیون دلاری را به دست آورده است.

کمپانی دیگری نیز انواع مختلفی از آب را در اختیار مشتریان قرار می دهد که شامل آب بدون فلوراید، آب بدون کلر و آب معدنی قلیایی است.

در سانفرانسیسکو گالن های آب ده لیتری کمپانی Live Water با نشان «غیر استرلیزه و تصفیه نشده» 36.99 دلار قیمت دارند و این در حالی است - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - که - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - موجودی آنها به سرعت تمام می شود.تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستانمدیر یکی از فروشگاه های عرضه کننده این محصول در مصاحبه با نیویورک تایمز گفته است:

این آب مزه شیرینی مبهمی دارد و احساس نرمی و لطافت خاصی را در دهان ایجاد می کند.

یکی از دلایل افزایش گرایش عمومی به آب خالص این شایعه است که این نوع آب - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - خاصیت پروبیروتیک دارد در حالی که آب تصفیه شده فاقد این ویژگی بوده و ممکن است آلوده - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - به سرب باشد.

«Mukhande Singh»، رییس کمپانی Live Water در مورد آب شهری عقاید جالبی دارد:

آب شهری؟ شما در واقع آب توالتی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - را می نوشید که به داروهای کنترل زاد و ولد آلوده شده است. علاوه بر این فلورایدی که به آن اضافه می شود ماده ای برای کنترل ذهن است که روی دندان ها نیز آثار مخربی برجای می گذارد.

با این حال - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - متخصصان بسیاری مانند دکتر «دونالد هنسرود»، از مدیران کلینیک «Mayo» تاکید می کند که در صورت عدم تصفیه آب باکتری ها و دیگر مواد خطرناک موجود در آن خطرات فراوانی را به همراه خواهند داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone