🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  2. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  3. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  4. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  5. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31950.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

تحلیلگران از تاثیر منفی فروش آیفون های قدیمی تر بر درآمد اپل می گویند

تیموتی آرکوری که به عنوان یکی از تحلیلگران مسائل مربوط به اپل شناخته می‌شود، در گزارش جدید خوداعلام کرده که توقع خود از میزان فروش آیفون در سه ماهه ژوئن (از ۱۲ خرداد تا ۹ ...

تیموتی آرکوری که به عنوان یکی از تحلیلگران مسائل مربوط به اپل شناخته می‌شود، - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سوادکوه استان مازندران - در گزارش جدید خوداعلام کرده که توقع خود از میزان فروش آیفون در سه ماهه ژوئن - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سوادکوه استان مازندران - (از ۱۲ - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سوادکوه استان مازندران - خرداد تا ۹ شهریور) را از ۳۲.۵ میلیون دستگاه به ۳۴.۵ میلیون واحد - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سوادکوه استان مازندران - افزایش داده است.

به گفته آرکوری، دلیل این اتفاق به افزایش علاقه کاربران به خرید مدل‌های قدیمی‌تر آیفون برمی‌گردد. در همین راستا، او انتظار دارد میزان فروش آیفون XR با رشدی ۳ - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سوادکوه استان مازندران - میلیون واحدی همراه شده و در همین دوره زمانی، آیفون‌های XS و XS Max با کاهش فروش ۳ میلیون دستگاهی روبرو خواهند بود.

در نتیجه این اتفاق، آرکوری پیش بینی می‌کند که به خاطر قیمت ارزان‌تر آیفون‌های قدیمی تر، باید شاهد کاهش درآمد اپل در سه ماهه ژوئن از ۶۸۳ میلیون دلار به ۶۵۵ میلیون دلار باشیم.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سوادکوه استان مازندران

برای سه ماهه منتهی به مارس (۱۰ اسفند تا ۱۱ خرداد) که دومین سه ماهه مالی اپل در سال ۲۰۱۹ محسوب می‌شود، آرکوری فروش ۴۰ میلیون واحدی آیفون را پیش بینی می‌کند که تفاوتی با حدس‌های قبلی ندارد. البته به گفته او، ۵ میلیون دستگاه از این تعداد - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سوادکوه استان مازندران - به آیفون‌هایی که قبل از سال 2018 عرضه شده‌اند اختصاص خواهد داشت.

این تحلیلگر حوزه تکنولوژی، کاهشی ۲ میلیون دستگاهی برای آیفون XR و XS Max و ۱.۵ میلیون واحدی برای آیفون - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سوادکوه استان مازندران - XS را در - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سوادکوه استان مازندران - سه ماهه دوم پیش بینی کرده که در نتیجه آن، متوسط قیمت فروش آیفون از ۷۱۱ دلار برای هر آیفون در سه ماهه فعلی، به ۶۸۷ دلار کاهش پیدا خواهد کرد. او همچنین پیش‌بینی خود از میزان فروش آیفون از ماه ژانویه تا مارس را ۱ میلیارد دلار کاهش داده است.

پیش از این، اپل طی اولین سه ماهه مالی خود که شامل فصل خرید تعطیلات سال نو هم می‌شود، کاهش ۱۵ درصدی درآمد آیفون را اعلام کرده بود.

لازم به ذکر است که این - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سوادکوه استان مازندران - کمپانی از این به بعد آمار فروش محصولات خود - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سوادکوه استان مازندران - طی هر سه - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سوادکوه استان مازندران - ماهه را اعلام نخواهد کرد. پیش از - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سوادکوه استان مازندران - این، کمپانی فاکسکان به عنوان یکی از اصلی‌‌ترین تولیدکنندگان آیفون، تعدادی زیادی از کارمندان خود در چین را اخراج کرده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone