🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  4. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  5. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44555.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

حدود ۲۶ درصد از آمریکایی های مالک آیفون قصد خرید آیفون 8 دارند

انتظار می رود در اواخر ماه سپتامبر (مهر ماه) اپل از مورد انتظارترین آیفون چند سال اخیر رونمایی کند. حال یک بررسی آماری که توسط موسسه «Branding Brand» انجام گرفته نشان می دهد که حدود ۲۶ درصد ...

انتظار می رود در اواخر ماه سپتامبر (مهر ماه) اپل از - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مورد انتظارترین آیفون چند سال اخیر رونمایی کند. حال یک بررسی آماری که توسط موسسه «Branding Brand» انجام گرفته نشان می دهد که حدود ۲۶ درصد از آمریکایی هایی که همین حالا مالک یک آیفون هستند قصد خرید آیفون 8 اپل را دارند.

در میان بقیه افراد سوال شونده، ۱۴ درصد قصد خرید مدلی از آیفون 7 را دارند و ۱۲ درصد نیز می خواهند به سراغ آیفون 6 یا 6s بروند. حدود ۲ درصد از این افراد اعلام کرده اند به جای آیفون جدید یک موبایل اندرویدی خواهند خرید و کمتر از یک درصد نیز تمایل به خرید آیفون SE دارند.

بیشتر خریداران آیفون را به خاطر «باحال» بودن می خرند

این گروه از کاربران آمریکایی موبایل های ساخت اپل مهمترین انتظار خود از آیفون بعدی را بهبود سیستم عامل اعلام کرده اند. خواسته بعدی با ۲۵ درصد سهم نیز مربوط به تحول در طراحی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ظاهری این تلفن هوشمند می شود.

یکی دیگر از یافته های جالب این بررسی مربوط به انگیزه اصلی خریداران از خرید موبایل ساخت اپل است. حدود ۵۸ درصد از خریداران عامل انتخاب خود را «باحال» بودن آیفون اعلام کرده اند. در حالی که باقی افراد مناسب بودن آن برای مرور وب یا ارسال ایمیل را - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - انگیزه اصلی خود از خرید آیفون معرفی می کنند.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

بررسی موسسه Branding Brand شامل افرادی که قصدی برای خرید آیفون ندارند نیز می شود. بر این اساس ۴۹ درصد از این قبیل - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - افراد قیمت بالای موبایل های ساخت اپل را به عنوان عامل تصمیم خود اعلام داشته اند.
۴۰ درصد نیز عدم نیاز به قابلیت ها و ویژگی های این محصول را دلیلی برای عدم تمایل خود به خرید آیفون دانسته اند. باقی افراد هم آیفون جدید نمی خرند چون نمی خواهند - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اپراتور خود را تغییر دهند.

به طور حتم برچسب قیمت احتمالاً ۱۰۰۰ دلاری آیفون 8 فاصله میان این دسته از افراد با مشتریان - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - وفادار اپل را بیش از پیش افزایش خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone