🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  3. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  4. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  5. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44557.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

نخستین بدافزار اندرویدی با قابلیت تغییر کدهای سیستمی در گوگل پلی کشف شد

تبهکاران سایبری هر روز روش های جدیدی را برای آسیب زدن به کاربران و سوءاستفاده از ابزار و اطلاعات آنها ابداع می کنند؛ در یکی از تازه ترین نمونه ها، بدافزاری در گوگل پلی استور ...

تبهکاران سایبری هر روز روش های جدیدی را - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - برای آسیب زدن به کاربران و سوءاستفاده از ابزار و اطلاعات آنها ابداع می کنند؛ در یکی از تازه ترین نمونه ها، بدافزاری در گوگل پلی استور کشف شده که می تواند بدون اطلاع مالک دستگاه، کدهای مخرب خود را وارد سیستم کند.

تروجان مورد بحث از اوایل امسال تا کنون، در حدود - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - 50 هزار بار از فروشگاه اپلیکیشن رسمی گوگل دانلود شده و مهمترین دلیل خطرناک بودن آن، توانایی پاک کردن کدهای سیستمی مربوط به تشخیص روت شدن دستگاه است که برای شناسایی رخنه های امنیتی مخرب به کار می روند.

بدافزار مذکور با نام «Dvmap» که توسط محققان کسپرسکی کشف شده، نه تنها می تواند به مجوزهای روت دسترسی پیدا کند، بلکه قادر است اطلاعات موجود را پایش کرده و حتی اپلیکیشن های دیگری را نیز روی سیستم نصب کند.

این تروجان در بازی colourblock مخفی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - شده است

Dvmap که خود را در قالب بازی «colourblock» جا می زند، نخستین بار اسفند ماه سال گذشته موفق شد با ارائه نسخه ای سالم، از فیلترهای امنیتی گوگل پلی عبور کند و توسعه دهندگان در آپدیت بعدی خود، ورژن آلوده به بدافزار را در فروشگاه گوگل قرار دادند.

البته به گفته محققین، این افراد تقریباً هرماه پنج بار آپدیت هایی را از نسخه سالم و آلوده به صورت - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - متناوب در گوگل پلی آپلود می کردند که بنا بر شواهد، موفق شدند به خوبی پروتکل های امنیتی گوگل را فریب دهند.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

پس از - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نصب موفقیت آمیز، تروجان - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - مذکور با ایجاد رخنه در دسترسی روت به دستگاه، چند ابزار دیگر را (که حاوی نوشته هایی به زبان چینی بوده و احتمالاً به مبدع بدافزار اشاره دارند) برای اجرای فاز اصلی حمله و تغییر کدهای سیستمی روی موبایل نصب می کند که به گفته محققین، بسیار خطرناک بوده و می تواند در بعضی موارد موجب کرش کردن دستگاه های آلوده شود.

در صورتی که تمام - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - مراحل بدون مشکل پیش بروند، Dvmap می تواند به یک سرور کنترل کننده خارجی متصل شود که البته طی تحقیقات، دستوری از سرور مذکور دریافت نشد.

«رومن انوچک» آنالیزور ارشد کسپرسکی در این باره می گوید:«روش به کار رفته توسط Dvmap نشانگر پیشرفت خطرناک بدافزارهای اندرویدی است و کاربرانی که به هر دلیل موفق به پیشگیری از حملات آن نشوند، مشکلات زیادی را - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - در پیش رو خواهند داشت.»

متخصصین - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - به افرادی که مشکوک به حمله بدافزاری هستند توصیه می - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کنند پس از تهیه نسخه پشتیبان از داده ها، دستگاه خود - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - را «Factory Data Reset» کنند. لازم به ذکر است - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - پس از گزارش کسپرسکی به گوگل، تروجان - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - مورد بحث از پلی استور حذف شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر وخش نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
حالتون خوبه؟ سایت ***** لباسشویی آرچلیک 71241S شما را با ارزانترین قیمت و بالاترین گارانتی آذربایجان غربی آذربایجان غربی شهرک امیریه تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.
کاربر تندیس نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
خب بچه ها، ما هم مشتریای شفافیم و می‌پذیریم که خوشحالیم. تعمیرچی جدیدا خیلی بهتر شده ولی بازم هیچی‌واسه قیمت البته 🤑. البته این باید از هزاران کیلومتر دور از محل خدمات انجام شده در شهر شیخ شلتوت حرف می‌زنم و الان خوش خطر بیکرانه. ولی بهرحال، خدمات انجام شده توسط شرکت الو برای تعمیر حین بازیافت‌های دستگاه لباسشویی آرچلیک 7103 HE در شهر آذربایجان غربی، خیلی خوب بود. تعمیر کارا و گارانتی هم دادن. اگه می‌خواین یه خدماتی انجام بدین قطعا به شرکت تعمیرچی مراجعه کنین، کلاهشون از سرتون درنمیاد. 😁



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone