🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  3. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  5. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44556.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

رابط کاربری کورتانا در ویندوز 10 احتمالا دستخوش تغییراتی می شود

براساس دو گزارش مختلف که اخیرا توسط نشریه ای به نام Thurrot و وبسایت ویندوز سنترال منتشر شده، احتمال می رود که رابط کاربری کورتانا به زودی دستخوش تغییراتی شود و به طور کلی شکلی محاوره ...

براساس دو گزارش مختلف که اخیرا توسط نشریه ای به نام Thurrot و وبسایت ویندوز سنترال منتشر شده، احتمال می رود که رابط کاربری کورتانا به زودی دستخوش تغییراتی شود و به طور کلی شکلی محاوره ای تر به خود بگیرد.

در این دو گزارش اشاره شده که مایکروسافت تلاش دارد فرایند تشخیص گفتار و تعامل منظم با دستیار مجازی خود را آسان تر از قبل نماید.

سایت ویندوز سنترال گزارش داده که مایکروسافت مشغول تهیه یک رابط کاربری محاوره ای تر - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - برای کورتاناست که شباهت زیادی هم به - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دستیار مجازی گوگل برای اندروید دارد.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

همانطور که احتمالا می دانید هم اکنون نیز کاربران می توانند پرسش مورد نظر خود را برای کورتانا تایپ کنند، با این همه گفته شده که اینترفیس جدید احتمالا بیشتر معرف گفتگوی متنی میان کورتانا و کاربرانش خواهد بود و از این لحاظ می توان آن را به Allo تشبیه نمود.

باید اشاره کنیم که طبق گزارشات اخیر، این پاسخ های متنی با جواب های صوتی همراه خواهند بود و کاربران همچنان قادر خواهند بود که در صورت تمایل پرسش های خود را به صورت صوتی در اختیار کورتانا قرار دهند.

در طراحی جدید کورتانا به محدوده اعلان ها در نزدیکی ساعت منتقل خواهد شد

در عین - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - حال Thurrott خاطرنشان کرده که مایکروسافت علاوه بر این تغییرات، در - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نظر دارد جای دستیار مجازی خود در ویندوز 10 را نیز تغییر داده و آن را به محدوده - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اعلان ها در نزدیک ساعت انتقال دهد.

به - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - لطف این تغییر پنهان کردن دستیار برای کاربران دشوارتر از قبل خواهد شد. در نظر داشته باشید که هنوز مایکروسافت این مساله را تایید نکرده و تاریخی برای عرضه قابلیت های جدیدی که به آنها اشاره نمودیم مطرح نکرده است.

گفتنی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - است شرکت ردموندی روز گذشته نسخه ای آزمایشی از ویندوز 10 را منتشر کرد که دربرگیرنده تغییراتی برای کورتاناست. در این نسخه، دستیار مجازی مایکروسافت می تواند با اسکن عکس ها (البته با اجازه شما) به دنبال رویدادهایی در آنها بگردد و یادآوردهایی را برایتان تنظیم نماید. بنابراین اگر از یک پوستر عکس بگیرید، کورتانا می تواند برای آن یادآور درست کند.

به لطف قابلیتی دیگر، کاربرانی که از استایلوس - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - استفاده می کنند قادر خواهند بود به دور محتوای مورد نظرشان دایره بکشند تا کورتانا برای مواردی نظیر ساعت یا تاریخ - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اکران فیلم ها در - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آنها، ریماندر تنظیم نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone