🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر قنوات استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر قنوات استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17629.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

آزمایش سگ‌های رباتیک توسط نیروی هوایی آمریکا

نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا سگ‌های رباتیک را در یکی از پایگاه‌های نیروی هوایی این کشور آزمایش کرد. نیروی هوایی آمریکا ربات چهارپا و پیشرفته‌ای به نام Vision 60 را در پایگاه نیروی هوایی «نلیس» ...

نیروی هوایی ایالات متحده - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر قنوات استان قم - آمریکا سگ‌های رباتیک - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر قنوات استان قم - را در یکی از پایگاه‌های نیروی هوایی این کشور آزمایش کرد.

نیروی هوایی آمریکا ربات چهارپا و پیشرفته‌ای به نام - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر قنوات استان قم - Vision 60 را در پایگاه نیروی هوایی «نلیس» در شهر لاس وگاس - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر قنوات استان قم - واقع در ایالت نوادا آزمایش کرد. در این آزمایش ربات‌ها برای بررسی تهدیدات محیطی جلوتر از سربازان در محیط - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر قنوات استان قم - گشت زنی کردند.

در یکی از آزمایش‌ها سگ‌های رباتیک که ظاهر آنها بیننده را - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر قنوات استان قم - یاد - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر قنوات استان قم - سگ رباتیک «اسپات» می‌اندازد، حین برداشتن مهمات توسط سربازان و سوختگیری هواپیما، منطقه را تحت نظر گرفتند. به گفته مقامات نیروی هوایی ارتش آمریکا این ربات‌ها به سربازان کمک می‌کنند تا در عین نزدیکی به هواپیما دید وسیعی از محیط اطراف داشته باشند.

ربات‌های مورد بحث بخشی از سیستمی به نام Advanced Battle Management System هستند که می‌خواهد به سربازان کمک کند تا به کمک هوش مصنوعی تهدیدات اطراف را شناسایی کرده و با آنها مقابله کنند. به گفته نیروی هوایی ارتش آمریکا از این ربات‌ها برای بررسی، نظارت یا نقشه برداری حین مأموریت ها و همچنین گشت زنی در محیط فرودگاه استفاده خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر قنوات استان قم

«Will Roper»، یکی از مقامات ارشد نیروی هوایی ارتش آمریکا می‌گوید: «در جنگ‌های آینده سربازان باید با طیف گسترده‌ای از اطلاعات مختلف سر و کار داشته باشند تا بتوانند به طور مؤثر بجنگند. بها دادن به داده‌ها به عنوان یک عامل ضروری برای جنگیدن و اهمیت دادن به آن به اندازه سوخت هواپیما و ماهواره‌ها، می‌تواند کلید پیروزی در جنگ‌های آینده باشد.»

نیروی هوایی آمریکا اطلاعات زیادی در مورد توانمندی‌های Vision 60 فاش نکرده است. «Ghost Robotics»، شرکت سازنده ربات‌ها با اشاره به اینکه این محصول «شکست ناپذیر است» گفت که یکی از برتری‌های آن در مقایسه با دیگر - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر قنوات استان قم - ربات‌های چهارپا و چرخ دار کمتر بودن پیچیدگی‌های مکانیکی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گل ربا نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
عرض ادب روز بخیر میتونم یه سوال بپرسم شرکت شما والیجرد قنوات تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس WLCF-07GG-WD داره
پاسخ: بله در والیجرد شهر قنوات خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone