🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  2. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  3. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  4. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  5. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34541.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

اطلاعاتی از آیفون دو سیم کارت و حافظه داخلی گوشی های آتی اپل منتشر شد

در حالی که بیشتر گمانه زنی های اخیر به نام های آیفون Xs در کنار Xs پلاس و مدل ارزان قیمت تر Xc به عنوان موبایل های آتی اپل اشاره کرده اند، اخیراً تصویر برچسب ...

در حالی که بیشتر گمانه زنی های اخیر به نام های آیفون Xs در کنار Xs پلاس و مدل ارزان قیمت تر Xc به عنوان موبایل های آتی اپل اشاره کرده اند، اخیراً تصویر برچسب های جعبه 2 مدل از این سه دیده - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - شده که نام های آنها - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - را تأیید می کند. علاوه بر این خبر دیگری حکایت از - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - آیفون دو سیم کارت دارد. در - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - این هیاهو بلومبرگ هم خبر از نام جدید یکی از آیفون ها می دهد.

تقریباً می توان با اطمینان گفت که آیفون های آتی قرار است در 3 مدل عرضه شوند؛ مدلی با نمایشگر 5.8 اینچی به عنوان جایگزین آیفون - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - 10 به نام آیفون Xs، آیفونی بزرگتر با نمایشگر 6.5 اینچی که آیفون Xs پلاس نام می - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - گیرد و - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - در نهایت مدل ارزان قیمت تر Xc با نمایشگر - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - 6.1 اینچی. در حالی که قرار است دو مدل بالاتر با نمایشگر OLED همراه شوند آیفون Xc از نمایشگر LCD بهره خواهد برد.

برچسب هایی که به تازگی تصاویر آن منتشر شده اطلاعات ضد و نقیضی را نشان می دهند و شاید با اشتباهاتی همراه باشند. به نظر می رسد برای اینکه حروف Xs در هنگام خواندن با «eXes» اشتباه گرفته نشوند، اپل تصمیم گرفته از حرف «s» کوچک استفاده کند. به این ترتیب شاید بتوان آن را تِن اِس (ten - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - s) خواند، مشابه با - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - آیفون 10 قبلی.

مورد دیگری که باید به آن اشاره کرد به کابل لایتنینگ مرتبط است. پیش از این گمانه زنی هایی مطرح شده بود که اشاره به جایگزینی درگاه لایتنینگ با USB-C داشت. با این حال این تصاویر خبر از کابل لایتنینگ می دهند.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

علاوه بر این در مورد آیفون Xs به نظر می رسد با ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی و 64 گیگابایتی طرف هستیم.

گزارش دیگری از منابع چینی اشاره کرده اند که ارزان قیمت ترین آیفونی که قرار است در 21 شهریور ماه معرفی شود از 2 سیم کارت پشتیبانی خواهد کرد و البته شاید شاهد دو مدل آیفون با قابلیت پشتیبانی از 2 سیم کارت باشیم. همچنین گفته شده این مدل تنها در بازار چین روانه بازار خواهد شد.

آیفون دو سیم - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - کارت قرار است با شبکه های اپراتور چاینا تلکام سازگار باشد و در کنار آن چاینا موبایل دیگر اپراتور این کشور نیز خبر این گوشی دو سیم کارت اپل می دهد.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

خبرگزاری بلومبرگ هم اعلام کرده که آیفون ارزان قیمت با نمایشگر LCD در ابتدای عرضه در تعداد محدود روانه بازارها خواهد شد. دلیل این موضوع مشکلات مرتبط با این نوع نمایشگرها عنوان شده است. به نظر می رسد چندین مشکل در زمینه اتصال بخش مرتبط با تولید نور پس زمینه نمایشگر پیش آمده باشد.

از سوی دیگر بلومبرگ اعتقاد دارد که این گوشی نه آیفون Xc بلکه آیفون Xr نام خواهد داشت.

آیفون های جدید اپل قرار است در رویداد 21 شهریور ماه در مقر این - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - شرکت رونمایی شوند. با پوشش زنده دیجیاتو از این مراسم همراه باشید.

 

تماشا کنید: افشاگر معروف اپل و انتشار ویدئویی از ماکت آیفون های ۲۰۱۸

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone