🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  2. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  3. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  4. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  5. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34537.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

تجهیز وان پلاس 6T به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر تایید شد؛ رونمایی رسمی در ماه اکتبر؟

کمپانی وان پلاس به صورت رسمی تایید کرده پرچمدار جدیدش، که به احتمال فراوان وان پلاس 6T نامیده می شود، به یکی از تازه ترین ترندهای موبایل های هوشمند مجهز خواهد بود: سنسور اثر انگشت ...

کمپانی وان پلاس به صورت رسمی تایید کرده پرچمدار جدیدش، که به احتمال فراوان وان پلاس 6T نامیده می شود، به یکی از تازه - تعمیرات کولر گازی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ترین ترندهای موبایل های هوشمند مجهز خواهد بود: سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر. برند چینی این خبر را در ایمیلی به خبرگزاری CNET تایید کرده و ضمناً تصویری را به اشتراک - تعمیرات کولر گازی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - گذاشته که ممکن است تاریخ رونمایی از این موبایل را نیز - تعمیرات کولر گازی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - فاش کند.

وان پلاس می گوید در ابتدا قصد داشته اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر را به موبایل وان پلاس 5T - تعمیرات کولر گازی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - که اواخر سال گذشته عرضه - تعمیرات کولر گازی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - شد بیاورد، اما در نهایت به این نتیجه رسیده که تکنولوژی مورد اشاره «به اندازه کافی بالغ نیست». باید افزود - تعمیرات کولر گازی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - که این قابلیت جدید Screen Unlock نام گرفته و «در کنار قابلیت Face Unlock، کاربران می توانند از میان گزینه های گوناگون، آن قابلیتی که - تعمیرات کولر گازی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بیشترین بهره وری را برایشان دارد انتخاب کنند».

تعمیرات کولر گازی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

وان پلاس اشتراک گذاری اطلاعات را به همین مقدار محدود نکرده و می گوید که شاهد تغییراتی کوچک در طراحی وان پلاس 6T نسبت به وان پلاس 6 هم خواهیم بود. پرچمدار جدید چینی ها قرار است که 0.45 میلی متر قطورتر از مدل پیشین باشد تا این تکنولوژی در آن جای گیرد. به همین ترتیب، دیگر نیازی به - تعمیرات کولر گازی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - سنسور اثر انگشت پشتی نیست و دستگاه شکلی یکپارچه - تعمیرات کولر گازی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - تر خواهد داشت.

از مشخصات دستگاه که بگذریم، وان پلاس تصویری از صفحه قفل دستگاه را نیز در اختیار CNET قرار داده است. اگرچه - تعمیرات کولر گازی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - جزییات زیادی در این تصویر دیده نمی شود، تاریخ 17 اکتبری که روی صفحه به نمایش در آمده احتمالاً چندان بی معنی نباشد. هنوز نمی توان - تعمیرات کولر گازی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - به صورت قطعی مطمئن بود و شاید این تاریخ کاملا اتفاقی به نمایش درآمده باشد، اما اگر موضوع چیز دیگری باشد، وان پلاس 6T در روز 25 مهرماه رونمایی رسمی خواهد - تعمیرات کولر گازی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - شد. باید اضافه کرد که موبایل های سری T وان پلاس معمولاً در ماه نوامبر معرفی می شوند - تعمیرات کولر گازی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - اما جا به جایی یک ماهه این تاریخ، چندان هم دور از ذهن نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone