🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  2. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  3. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  4. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  5. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34542.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

اسنپ با کمپین «ازمدرسه» به استقبال ماه مهر می‌رود

با فرا رسیدن نیمه دوم شهریورماه، شهر رنگ و بوی دیگری گرفته و تمام بچه‌ها در انتظار اول مهر هستند. نمایشگاه‌های گوناگون مختلف که همگی با محوریت بازگشایی مدارس هستند در جای جای نقاط کشور ...

با فرا رسیدن نیمه دوم شهریورماه، شهر رنگ و بوی دیگری گرفته و تمام بچه‌ها در انتظار اول مهر هستند. - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - نمایشگاه‌های گوناگون مختلف که همگی با محوریت بازگشایی مدارس هستند در جای جای - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - نقاط کشور به چشم می‌خورد و سال تحصیلی جدید به زودی آغاز خواهد شد. - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اسنپ هم در این روزها تصمیم گرفته به استقبال این واقعه مهم برود - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - و به نوبه خودش نقشی را در این روزها ایفا کند.

#ازمدرسه توسط گروه اسنپ به کاربرانش معرفی شده تا هر شخص خاطراتی از دوران مدرسه خود را به نگارش در بیاورد و آن را در شبکه‌های اجتماعی برای دیگران بازنشر کند. قرار است که از بین تمامی این پست‌هایی توییتری و اینستاگرامی، چهار پست برنده شوند و به نویسندگان آنها جوایزی از سوی اسنپ تعلق بگیرد. نویسندگان دو پست توییتری و دو پست اینستاگرامی که در این کمپین مشارکت کنند، هر کدام مبلغ دو میلیون تومان جایزه نقدی را به خانه خواهند برد.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

همچنین باید به خاطر داشته باشید که صفحه اجتماعی‌تان در هر کدام از این دو شبکه اجتماعی حتما پابلیک (عمومی) باشد تا پست ها قابل رویت باشند. سامانه هوشمند حمل و نقل آنلاین اسنپ با شعار یادمان باشد که مدرسه می‌تواند بهشت بچه‌ها باشد این کمپین را راه اندازی کرده و برای آن هم موزیک ویدیو یک دقیقه کوتاهی در سبک رپ تولید کرده که در نوع خود دیدنیست. می‌توانید این موزیک ویدیو را در زیر ببینید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone