🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی گری در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی گری در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  2. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  3. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  4. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  5. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34531.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

بنچمارک های منتسب به 3 پردازنده نسل 9 اینتل منتشر شد

به تازگی بنچمارک هایی منتسب به 3 پردازنده نسل 9 اینتل فاش شده که اطلاعاتی در مورد مشخصات آنها را نیز در اختیارمان قرار می دهد. به نظر می رسد تمامی این پردازنده ها با ...

به تازگی بنچمارک هایی منتسب به 3 پردازنده نسل 9 اینتل فاش شده که اطلاعاتی در مورد مشخصات آنها را نیز در اختیارمان قرار می دهد.

به نظر می رسد تمامی این پردازنده ها با سرعت ساعت استاندارد خود آزمایش شده اند. بر این اساس پردازنده 8 هسته ای Core i9-9900K، در حالت کارکرد تک هسته ای به سرعت - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - 5 گیگاهرتز دست یافته در حالی که این میزان برای حالت چند هسته ای 4.7 گیگاهرتز - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - است. اینتل توانسته به لطف فرایند تولید ++14nm (نسل سوم معماری 14نانومتری اینتل) به سرعت بالاتر در پردازنده های خود دست یابد.

پردازنده Core i9-9900K

در بین این - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - پردازنده ها اولین مورد Core i9-9900K است؛ پردازنده ای از نوع آنلاک (با قابلیت اورکلاک) که به امتیاز گیکبنچ 6248 و 33037 در کارکرد تک هسته - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ای و چند هسته ای دست یافته است. - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - این میزان برای پردازنده های معمول مبتنی بر سوکت LGA 1151 بالاترین اعدادی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - است که تاکنون ثبت شده. این مدل به 8 هسته پردازشی در کنار 16 رشته - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - پردازشی (ترِد)مجهز - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - شده است.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

پردازنده Core i7-9700K

پردازنده دوم Core i7-9700K است که مشابه با - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مورد قبلی پسوند K آن نشان از آنلاک بودن آن دارد. این پردازنده در آزمایش های تک هسته ای و چند هسته ای به امتیازهای 6297 و 30152 دست یافته. با توجه به اینکه تفاوت فرکانس کاری آن با 9900K تنها 100 مگاهرتز است، در - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کارکرد تک هسته ای تفاوت چندانی با مدل بالاتر ندارد.

در مقایسه با پردازنده 2700X از سری رایزن 7  از AMD با 16 رشته پردازشی، کارایی بالاتری در حالت تک هسته ای ثبت شده. این در حالی است که Core i7-9700K دارای 8 رشته پردازشی است.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

پردازنده Core i5-9600K

در نهایت بنچمارک های مرتبط با Core i5-9600K منتشر شده که خبر از امتیازهای 6027 و 23472 برای آزمایش های تک هسته و چند هسته ای می دهد. این بار هم امتیاز تک هسته ای مشابه با دو مورد دیگر است. در حالی که به دلیل تعداد رشته های کمتر، در حالت - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - چند هسته ای کارایی پایین تری ثبت شده است.

در مقایسه باید اشاره کرد که i5-8600K در تست های تک هسته ای امتیازی در حدود 5000 را ثبت کرده بود و این میزان برای چند هسته ای بین 19 هزار - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - تا 20 هزار بود. به این ترتیب می توان گفت - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - که در پردازنده جدید شاهد بهبود کارایی قابل توجه هستیم.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

پردازنده های نسل 9 اینتل قرار است با چیپست های مادربورد سری 300 فعلی و نیز Z390 جدید اینتل سازگار باشند. از خصوصیات این سری می توان به موارد زیر - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - اشاره کرد:

  • اولین پردازنده Core i9 از سری S با کارایی بالا از اینتل
  • تا 8 هسته پردازشی
  • با پشتیبانی از نسل دوم درگاه های USB 3.1 و شبکه های بیسیم AC یکپارچه اینتل
  • تا 16 رشته پردازشی (ترِد)، فرکانس کاری تا 5 گیگاهرتز، تا 16 مگابایت کش و پشتیبانی تا 40 خط پلتفرم PCI اکسپرس
  • پشتیبانی از حافظه های اینتل اپتین و نیز SSD های اپتین
  • پشتیبانی از تاندربولت 3

هنوز قیمت های این پردازنده ها مشخص نشده. انتظار می رود در ماه سپتامبر (انتهای شهریور تا اوایل مهر ماه) از پردازنده - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - های نسل 9 اینتل رونمایی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone