🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  2. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  3. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
  5. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44331.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

تصاویر منتسب به قاب های محافظ آیفون 8 فاش شدند

شایعات در مورد آیفون 8 به سطح بالایی رسیده و هر روز شاهد تصاویر شماتیک، رندر، جزئیات فنی و مشخصات سخت افزاری منتسب به این موبایل مورد انتظار در سال 2017 هستیم. تا اینجای کار تقریباً ...

شایعات در مورد آیفون 8 به سطح بالایی رسیده و هر روز شاهد تصاویر شماتیک، رندر، جزئیات فنی و مشخصات سخت افزاری منتسب به این موبایل مورد انتظار در سال 2017 هستیم. تا اینجای - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کار تقریباً مطمئنیم که در سال جاری سه مدل آیفون رونمایی خواهد شد: آیفون 7s، آیفون 7s پلاس، و آیفون 8 که با نام های «اکس» و «ادیشن» نیز شناخته می شود.

در بین این سه دستگاه، طبیعیست که آیفون 8 بیشتر مورد توجه قرار گرفته. در تصاویر و رندرهای متعدد دیده ایم که ماژول دوربین دوگانه این دستگاه به صورت عمودی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - در پشت آن قرار گرفته و اکنون، به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - نظر می رسد که تولید کنندگان قاب های محافظ نیز به طراحی فیزیکی فوق اطمینان دارند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

«Benjamin Geskin» که یکی از پرکار ترین افشاکنندگان آیفون 8 به شمار می رود، امروز تصاویری از قاب محافظ این محصول را منتشر ساخته و می گوید تولید انبوه این محصولات آغاز شده، یعنی ابعاد و طراحی نهایی آیفون برتر سال جاری دقیقاً - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - به همین شکل خواهد بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

آنچه در این تصاویر می بینیم، کاملاً با رندرها و تصاویر پیشین مطابقت دارند، یعنی ساختار عمودی ماژول دوربین دوگانه، دکمه پاور بزرگ تر از دکمه های ولوم، و طراحی نهایی دستگاه که کمی بزرگ تر از - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - آیفون 7 و اندکی کوچک تر از مدل - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - پلاس است.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

طبق آخرین اخبار، آیفون 8 از نمایشگر 5.15 اینچی برخوردار است اما از آنجا که حاشیه در اطراف نمایشگر آن به حداقل رسیده، ابعاد کلی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - بدنه چندان بزرگ تر از آیفون 7 کنونی نخواهد بود. کارشناسان معتقدند آیفون های امسال برای نخستین بار به فناوری شارژ وایرلس مجهز می گردند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

به هر حال برای تأیید این اخبار، چاره ای نداریم جز اینکه تا زمان معرفی رسمی سه موبایل فوق توسط اپل منتظر بمانیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone