🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  4. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34535.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

تاریخ عرضه احتمالی آیفون Xs و Xs Plus توسط شریک اروپایی اپل فاش شد

در حالی که تنها 48 ساعت با برگزاری مراسم معارفه آیفون های 2018 و مورد انتظار اپل فاصله داریم، تاکنون هیچ یک از اینسایدرهای شناخته شده اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه موبایل های «تمام نمایشگر» اهالی ...

در حالی که تنها 48 ساعت با برگزاری مراسم معارفه آیفون های 2018 و مورد انتظار اپل فاصله داریم، تاکنون هیچ یک از اینسایدرهای شناخته شده اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه موبایل های «تمام نمایشگر» اهالی کوپرتینو منتشر نکرده اند. - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - به صورت معمول و با تعیین تاریخ برگزاری مراسم های معرفی دیوایس های هوشمند، حدس تاریخ عرضه آنها کار چندان دشواری نیست و - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اطلاعاتی که اخیراً از سوی یکی از شرکای ایتالیایی اپل منتشر شده، با آنچه پیشتر انتظار داشتیم همخوانی دارد.

این اپراتور اروپایی به کارمندان خود هشدار داده که - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - از روز 21 الی 27 - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - سپتامبر باید منتظر حجم کاری به مراتب بیشتری نسبت به اوقات دیگر باشند. اگرچه در ایمیل داخلی این کمپانی اشاره ای واضح به نام سه آیفون جدید اپل نشده، موضوع ایمیل تایید می کند که این حجم کاری نامتعارف به اپل ارتباط دارد.

با آگاهی از محتویات ایمیل، دیگر حدس این موضوع کار سختی نیست که عرضه آیفون Xs، آیفون Xs Plus و آیفون Xc از روز 21 سپتامبر (سی ام شهریورماه) در ایتالیا آغاز خواهد شد؛ یعنی در روز جمعه دو هفته دیگر. اگر این موضوع صحت داشته باشد، می توان فرض - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - را نیز بر این گذاشت که پیش فروش سه دستگاه از 14 سپتامبر (21 شهریورماه) آغاز شده و درست مشابه به برنامه عرضه آیفون 8 و 8 پلاس خواهد بود؛ موبایل هایی که 12 سپتامبر 2017 معرفی شدند، 15 سپتامبر برای پیش خرید در دسترس قرار گرفتند و درست یک هفته بعد به دست مشتریان رسیدند.

گفتنی است که البته یکی از آیفون های امسال احتمالاً اندکی دیرتر از دو موبایل دیگر روانه بازار خواهد - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - شد؛ اما بعید است که این تعویق کوتاه مدت به اندازه آیفون X سال گذشته به درازا بکشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سالینا نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام رفقا به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone