🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی گری در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی گری در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  2. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  3. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  4. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  5. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34528.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت تگ کردن افراد در ویدیوها است

اینستاگرام در حال تست قابلیتی است که به کاربران اجازه می دهد علاوه بر تصاویر افراد حاضر در ویدیوها را نیز تگ کنند. کارکرد این آپشن مشابه تگ کردن تصاویر است اما برخلاف آن با ...

اینستاگرام در حال تست - تعمیرات کولر گازی گری در شهر نقده استان آذربایجان غربی - قابلیتی است که به کاربران اجازه می دهد علاوه بر تصاویر افراد حاضر در ویدیوها را نیز تگ کنند.

کارکرد این آپشن مشابه تگ کردن تصاویر است اما برخلاف آن با کلیک روی عکس آیکون تگ نمایش داده نشده و در عوض کاربر به صفحه ای با عنوان «People in this Video» هدایت می شود. در این صفحه حساب کاربری همه افراد تگ شده در ویدیو به نمایش گذاشته شده است.

علاوه بر این اگرچه تصاویری که فرد در - تعمیرات کولر گازی گری در شهر نقده استان آذربایجان غربی - آن تگ شده در پروفایل - تعمیرات کولر گازی گری در شهر نقده استان آذربایجان غربی - وی نمایش می شود اما این مساله برای ویدیو های تگ شده صادق نیست. نکته دیگر عدم نمایش این - تعمیرات کولر گازی گری در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دسته از ویدیوها در نسخه وب اینستاگرام است.تعمیرات کولر گازی گری در شهر نقده استان آذربایجان غربی

اینستاگرام قابلیت تگ کردن افراد در ویدیو را تایید کرده و نسخه آزمایشی آن در اختیار افراد محدودی است که توسط کمپانی انتخاب شده اند؛ با این حال این پلتفرم اجتماعی تمایل چندانی برای ارائه اطلاعات بیشتر در این باره نداشته و تصمیم خود برای ارائه عمومی آن را هم مشخص نکرده است. یکی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر نقده استان آذربایجان غربی - از سخنگویان اینستاگرام درباره امکان تگ کردن افراد در ویدیو گفته است:

ما همیشه در حال آزمایش راه های جدید برای بهبود تجربه کاربری و نزدیک تر کردن شما به افراد و موارد مورد علاقه تان هستیم.

این کمپانی زیر مجموعه فیسبوک قابلیت تگ کردن افراد در تصاویر را در سال ۲۰۱۳ معرفی کرد و پس از - تعمیرات کولر گازی گری در شهر نقده استان آذربایجان غربی - آن ویژگی های دیگری نظیر تگ محصولات و افراد در استوری ها را هم به پلتفرم خود اضافه کرد. از سوی دیگر پنج سال هم از فراهم شدن امکان به اشتراک گذاری - تعمیرات کولر گازی گری در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ویدیو می گذرد، اما تا کنون این دو قابلیت با هم ترکیب نشده اند و تنها راه حل موجود منشن کردن مخاطبان در قابلیت کپشن یا کامنت است.

از دیگر قابلیت های جدید اینستاگرام می توان به نمایش پست‌های پیشنهادی از کاربران متفرقه و ارسال نظرسنجی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر نقده استان آذربایجان غربی - به دایرکت مخاطبان یا گروه ها بدون انتشار عمومی در استوری اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هینان نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام مرکز شما آیا نواب صفوی نقده خدمات داره
پاسخ: بله در نواب صفوی شهر نقده خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone