🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  2. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  3. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  4. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  5. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34534.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

کوالکام از چیپست نسل جدید اسنپدراگون ویر 3100 برای ساعت‌های هوشمند رونمایی کرد

همانطور که پیشتر وعده داده شده بود، کوالکام به تازگی از چیپست جدیدی رونمایی کرده که به صورت خاص برای ساعت های هوشمند توسعه یافته و قرار است عصری تازه را برای دیوایس های مبتنی ...

همانطور که پیشتر وعده داده شده بود، کوالکام به تازگی از چیپست جدیدی رونمایی کرده که به صورت خاص برای ساعت های هوشمند توسعه یافته و قرار است عصری تازه را برای دیوایس های مبتنی بر Wear OS رقم بزند. این چیپست Snapdragon Wear 3100 نامیده می شود و همانطور که می توان حدس زد، قرار است مسیری که با اسنپدراگون ویر 2100 آغاز شد را ادامه دهد.

نخستین چیپست مخصوص به پوشیدنی های کوالکام، اسنپدراگون 400 بود که نه قادر به ارائه پرفورمنس و نه عمر باتری لازم برای چنین دیوایس هایی بود. سپس اسنپدراگون ویر 2100 از راه رسید که 30 درصد از مدل قبلی کوچکتر بود، انرژی کمتری مصرف می کرد و ضمناً پشتیبانی از 4G LTE را به ساعت های هوشمند آورد.

حالا اسنپدراگون ویر 3100 نیز دنباله روی همین مسیر - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - بوده و به بهبود برخی از مهم ترین ویژگی ها، از جمله عمر باتری پرداخته است. چیپست مورد اشاره از معماری خاصی بهره مند شده که - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - مصرف انرژی را شدیداً کاهش می دهد - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - و از سوی دیگر، استفاده از - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - هسته های پردازنده قدرتمندتر A7 و نیز چیپ QCC1110 - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - کوالکام به معنای بهبود چشمگیر پرفورمنس خواهد بود.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان

چیپ QCC1110 قطعه ای بسیار کوچک - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - است که در پردازش درون دادهای سنسوری و آنچه روی نمایشگر به تصویر کشیده می شود به کمک چیپست خواهد آمد و از فشار وارد بر هسته های اصلی می کاهد. علاوه بر این، مودم 4G استفاده شده در اسنپدراگون ویر 3100 از آمپلیفایرهای انرژی Gallium Arsenide بهره مند شده که مصرف باتری به هنگام برقراری ارتباط با شبکه LTE را - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - در کمترین میزان ممکن نگه می دارد.

برجسته ترین تفاوتی که با چیپست جدید کوالکام به وجود خواهد آمد، 4 الی 12 ساعت عمر باتری بیشتر نسبت به دستگاهی با ظرفیت باتری مشابه و اسنپدراگون ویر 2100 است. علاوه بر این حالتی به نام Traditional Watch برای این چیپست در نظر - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - گرفته شده - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - که با خروج از محیط سیستم عامل Wear OS و جایگزینی ساده ترین قابلیت هایی که از یک ساعت مچی انتظار دارید، عمر باتری را به بیش از 1 هفته می رساند.

پلتفرم اسنپدراگون ویر 3100 سه ورژن دارد؛ دو ورژن بلوتوث و وای فای برای اسمارت واچ های مبتنی بر جی پی اس در - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - نظر گرفته شده اند و ورژن دیگر برای ساعت های مبتنی بر 4G LTE ساخته شده است. گفتنی است که - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - کمپانی هایی مانند فاسیل گروپ، لویی ویتون و مونتبلنک جزو نخستین تولیدکنندگانی خواهند بود که از از اسنپدراگون - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - ویر 3100 در پوشیدنی های آتی خود استفاده می کنند.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone