🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  2. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  3. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  4. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  5. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34526.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

ردیاب سامسونگ برای پیدا کردن اشیاء گم شده معرفی شد

سامسونگ از ردیاب SmartThings رونمایی کرده که به جای بلوتوث بر LTE-M مبتنی است. می توانید این دستگاه را به لوازم خود از جمله کیف دستی، چمدان، سگ یا گربه خود متصل کنید تا در هر لحظه از ...

سامسونگ از ردیاب SmartThings رونمایی کرده که به - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اردستان استان اصفهان - جای بلوتوث بر LTE-M مبتنی است. می توانید این دستگاه را به لوازم خود از جمله کیف دستی، چمدان، سگ یا گربه خود متصل کنید تا در هر لحظه از موقعیت آنها به راحتی مطلع شوید.

موقعیت ردیاب جدید سامسونگ را می توان به واسطه ارتباط با شبکه های سلولی موبایل پیدا کرد. علاوه بر این اگر کلید تعبیه شده روی آن را 2 بار بفشارید موقعیت دستگاه به اپ  SmartThings ارسال می شود و گزینه ای برای ارسال سیگنال SOS هم در نظر گرفته شده است.

به لطف سازگاری ردیاب با اپ یاد شده می توانید سناریوهای ویژه ای را تعریف کنید. به عنوان مثال هنگامی که ردیاب وارد خانه شد، سایر تجهیزات هوشمند سازگار از جمله چراغ ها یا دوربین های امنیتی روشن شوند. همچنین می توانید محدوده ای را برای ردیاب تعریف کنید که در صورت خروج آن از منطقه ای خاص هشدار برایتان ارسال شود.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اردستان استان اصفهان

ردیاب سامسونگ در برابر نفوذ - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اردستان استان اصفهان - آب مقاوم است و با یک بار شارژ - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اردستان استان اصفهان - می تواند تا یک هفته کار کند. ایده - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اردستان استان اصفهان - کلی ساخت آن مشابه با محصولات دیگر شرکت ها است با این تفاوت که نمونه های مبتنی بر بلوتوث کوچکتر و ارزان قیمت تر هستند و - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اردستان استان اصفهان - البته محدوده کارکرد تا 60 متر دارند. اما ردیاب سامسونگ که بر شبکه های ویژه اینترنت اشیا LTE-M مبتنی است تقریباً هیچ محدودیتی در فاصله کارکرد ندارد.

ردیاب سامسونگ در حال حاضر با - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اردستان استان اصفهان - پشتیبانی اپراتور مخابراتی AT&T عرضه می شود و قیمتی 99 دلاری به همراه یک سال خدمات شبکه اپراتور را دارد. پس از آن کاربران باید 5 دلار در ماه یا 50 دلار برای یک سال اشتراک سرویس بپردازند. در آینده قرار است این محصول توسط اپراتورهای دیگری - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اردستان استان اصفهان - از جمله ورایزن نیز عرضه شود.

هواوی نیز در رویداد IFA 2018 گجت کوچک هواوی لوکِیتور - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اردستان استان اصفهان - (Huawei Locator) را معرفی کرد که بر GPS، بلوتوث و eSIM مبتنی بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone