🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی گری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی گری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  2. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  3. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  4. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  5. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34525.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

تلاش جهانی برای حذف دانلود غیرقانونی موسیقی ایرانی

چندی پیش خبری در دیجیاتو منتشر شد مبنی بر اینکه تلگرام در حمایت از آلبوم ابراهیم محسن چاوشی اقداماتی علیه کانال‌هایی که این آهنگ ها را به طور غیر قانونی منتشر می‌کنند، انجام داده است. ...

چندی پیش خبری در دیجیاتو منتشر شد مبنی بر اینکه تلگرام در حمایت از آلبوم ابراهیم محسن چاوشی اقداماتی علیه کانال‌هایی که این آهنگ ها را به طور غیر قانونی منتشر می‌کنند، انجام داده است. حال با تحقیقات بیشتر از مجموعه بیپ تونز، ناشر الکترونیکی بیشتر - تعمیرات کولر گازی گری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - آثار موسیقایی کشور، متوجه شدیم که این اتفاق پیش‌تر هم رخ داده و امروزه تبدیل - تعمیرات کولر گازی گری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - به یکی از سیاست‌های اصلی این شرکت شده تا حق و حقوق آثار هنرمندان را حفظ کند.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

«نیما عبدالله زاده» مشاور حقوقی شرکت بیپ تونز در گفتگو با دیجیاتو عنوان می‌کند که از ابتدا هدف بیپ تونز این بوده که از نشر غیر مجاز آثار ایرانی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - جلوگیری کند و - تعمیرات کولر گازی گری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - به همین منظور هم از سال گذشته پروژه‌ای را با همکاری ناشران موسیقی آغاز کرده تا از دسترسی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - غیرقانونی به محتواهای موسیقایی جلوگیری کند:

«این پروژه از 3 لایه مجزا تشکیل شده که تیم حقوقی بیپ تونز همزمان در هر 3 لایه اقداماتی را انجام داده است. لایه اول شامل بسترهای واسطی بود که کاربران از طریق این بسترها به محتوا دسترسی پیدا می - تعمیرات کولر گازی گری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کردند. نمونه های معروف آن جستجوی گوگل، تلگرام و یوتیوب بود که در هر سه مورد تیم حقوقی بیپ تونز با استفاده از امکاناتی که قانون Digital Millennium Copyright Act در اختیار صاحب اثر (و نماینده قانونی آن) گذاشته بود با این بسترها ارتباط پیدا - تعمیرات کولر گازی گری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کرد. - تعمیرات کولر گازی گری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - هدف اصلی عدم امکان دسترسی کاربران از طریق این بسترها به محتواهای غیر مجاز بود و در مورد گوگل و یوتیوب همکاری - تعمیرات کولر گازی گری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - های خوبی شد.»

عبدالله زاده اما می‌گوید که تلگرام در ابتدا چندان همکاری با آنها انجام نداد و ناهماهنگی‌هایی رخ داد ولی در نهایت توانستند با انجام مکاتباتی، - تعمیرات کولر گازی گری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - این اپلیکیشن پرکاربرد در ایران را نیز مجاب به همکاری کنند:

«پس از مکاتبات ما با تلگرام، در صورتی که یک کانال و یا بات بصورت عمومی اثر مدنظر - تعمیرات کولر گازی گری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ما را در اختیار عموم قرار دهد ابتدا تلگرام به وی اخطار می دهد و در صورت ادامه این امر کانال و یا بات مربوطه حذف خواهد شد.»

تعمیرات کولر گازی گری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

به نظر می‌رسد صحبت‌های عبدالله زاده می‌تواند به مسدودیت چندروزه کانال تلگرامی ملوبات (که به نشر موسیقی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ایرانی می‌پردازد) و یا حذف بسیاری از قطعات موسیقایی دارای مجوز در این روبات نیز ربط داشته باشد. او البته ترجیح می‌دهد بیشتر درباره دیگر فعالیت‌های بیپ تونز درباره جلوگیری از نشر غیرقانونی آثار در پلتفرم‌های مختلف صحبت کند:

«لایه دوم اقدامات ما تعامل با هاستینگ ها و تبلیغ دهنده ها - تعمیرات کولر گازی گری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - است - تعمیرات کولر گازی گری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - که - تعمیرات کولر گازی گری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - هدف آن اولاً جلوگیری از فعالیت های وب سایت هایی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - است که با انتشار بدون اجازه آثار هنرمندان درآمدهای میلیونی کسب کرده اند. با آنکه از طریق حذف این وبسایت ها از صفحه جستجوی گوگل فشار زیادی به این سایت ها وارد کرده ایم ولی این پایان ماجرا نیست و هدف نهایی ما حذف کلی این سایت ها از طریق قطع درآمد آنها از تبلیغات و در ادامه حذف آنها از هاستینگ ها خواهد بود. لایه سوم پروژه کپی رایت بیپ تونز نیز استفاده از ظرفیت های قانون حمایت حقوق مولفان و مصنفان و هنرمندان است. مطابق با ماده 23 این قانون انتشار غیر مجاز اثر تا 3 سال زندان - تعمیرات کولر گازی گری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - را در پی خواهد داشت و ما با همکاری صاحبان اثر در موارد مشخص علیه ناقضان حقوق صاحبان اثر اقدامات قانونی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - لازم را انجام خواهیم داد.»

تعمیرات کولر گازی گری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

به گفته عبدالله زاده برخی از شکایت‌های این مجموعه که تحقق یافته در این لینک قابل مشاهده است. او باور دارد که این اقدامات دستاوردهای خوبی داشته که یک جستجوی ساده در گوگل می‌تواند گواه صحبت‌هایش باشد. عبدالله - تعمیرات کولر گازی گری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - زاده تاکید می‌کند که اساسا وظیفه اصلی پیگیری و جلوگیری انتشار غیر مجاز - تعمیرات کولر گازی گری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - اثر وظیفه و حق صاحب اثر است ولی تعامل و اعتماد بیپ‌تونز با صاحبان اثر باعث - تعمیرات کولر گازی گری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - شده تا آنها هم در این زمینه‌ها همکاری داشته باشند:

«بیپ تونز با کمک دو تیم حقوقی مجزا در داخل و خارج از ایران و تقبل کامل هزینه ها (بدون دریافت کوچک ترین هزینه ای از صاحب اثر) نسبت به برخورد با نشر غیر مجاز آثار ایرانی اقدام می کند. در مقابل این امکان رو - تعمیرات کولر گازی گری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - برای سایتها قرار دادیم تا با مشارکت در فروش قانونی آثار، خودشان هم سهمی از این فروش داشته باشند.»

تعمیرات کولر گازی گری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی
همانطور که مشاهده می‌کنید در حین جستجو در گوگل، نوشته‌ای در زیر صفحه درباره شکایت مجموعه نسبت به کپی رایت آثار و حذف این محتواها از سایت‌ها نیز نوشته می‌شود

گفتنیست تاکنون چندین اپلیکیشن پخش و استریم موسیقی ایرانی که شاید صدها هزار دانلود هم داشته‌اند، از گوگل‌پلی حذف شده‌اند و احتمالا این اقدامات بیپ تونز و مجموعه‌های مشابه در این موضوع بی تاثیر نبوده است. مجموعه بیپ‌تونز به واسطه سایت بین‌المللی که دارد - تعمیرات کولر گازی گری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - توانسته شکایات خود را جدی‌تر پیگیری کند و پلتفرم‌های مختلف را در راه هدف خود همراه سازد.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

مشاور حقوقی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - این شرکت به دیجیاتو می‌گوید که بیشتر وبسایت‌هایی که هاستشان در - تعمیرات کولر گازی گری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ایران است، حالا در فروش قانونی اثر نقش دارند و امید می‌رود تا فرهنگ استفاده از محصول اورجینال و احترام به حق و حقوق مولف در ایران بیشتر جا بیفتد:

«آلبوم ابراهیم در همان روزهای اول رکورد فروش موسیقی دیجیتال را شکست و بخش - تعمیرات کولر گازی گری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - عمده ای از این موفقیت (علاوه بر کیفیت خوب آن) همین جلوگیری از انتشار غیر مجاز آن بوده است. البته قطعا ما هنوز به وضعیت ایده آل نرسیدیم و فاصله - تعمیرات کولر گازی گری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - زیادی هم وجود دارد اما بیپ - تعمیرات کولر گازی گری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - تونز با همکاری صاحبان اثر تمام تلاش خود را برای رسیدن به نقطه مطلوب - تعمیرات کولر گازی گری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - خواهد کرد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ترگل نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام و عرض ادب خوب هستید؟ ر وستای باویل اسکو تعمیر کولر گازی گری GWHI SAVE-H30H1 هم دارید.
پاسخ: بله در ر وستای باویل شهر اسکو خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone