🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  2. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  3. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  4. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  5. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34533.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

تصاویر و ویدیو‌های پیکسل بوک 2 پیش از رونمایی رسمی منتشر شد

گوگل قصد دارد که ۱۷ مهرماه طی رویداد خاصی از سری جدید سخت افزار‌های پیکسل رونمایی کند. کارشناسان باور دارند در این مراسم گوشی جدید شرکت آمریکایی یعنی پیکسل ۳ معرفی خواهد شد اما به ...

گوگل قصد دارد که ۱۷ مهرماه طی رویداد - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان - خاصی از سری جدید سخت افزار‌های پیکسل رونمایی کند. کارشناسان باور دارند در این مراسم گوشی جدید شرکت آمریکایی یعنی پیکسل ۳ معرفی خواهد شد اما به تازگی تصاویر و ویدیویی از لپتاپ جدیدی منتشر شده که احتمال معرفی یک پیکسل بوک جدید را در این رویداد بالا برده است.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان

بر اساس عکس‌های منتشر شده، به نظر می‌رسد گوگل قصد داشته باشد دو پیکسل بوک ۲ متفاوت را عرضه کند که به کروم‌بوک های هیبردی شباهت داشته باشند و از یک - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان - نمایشگر تقریباً بدون حاشیه بهره ببرند.

بر اساس - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان - تبلیغ‌های رسمی گوگل در شبکه اجتماعی فیسبوک، به احتمال قوی پیکسل بوک 2 با نام رمزی اطلس معرفی خواهد شد و با کمک لولای ۳۶۰ درجه‌ی خود می تواند به لپتات یا تبلت تبدیل گردد.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان

همچنین سایت Chrome Unboxed چند عکس از پیکسل بوک 2 اطلس منتشر نموده که طراحی نهایی آن را برای کاربران نمایان کرده است. البته برخی کارشناسان حاشیه‌های باریک به کار رفته - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان - در این لپتاپ را مانور‌های تبلیغاتی تلقی کرده‌اند - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان - و بعید می‌دانند گجتی با این خصوصیات توسط گوگل معرفی گردد.

چندی پیش هم ویدیوی کوتاهی از این محصول در فضای مجازی منتشر شد که یک دیوایس با حاشیه‌های باریک و کیبوردی با کلید‌های گرد را - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان - به نمایش می‌گذاشت. این ویدیو از فاصله‌ی بسیار نزدیکی فیلمبرداری شده بود، به همین دلیل ویژگی‌های زیادی از گجت یاد شده هنوز لو نرفته. با این وجود به نظر می‌رسد تبلت یاد شده از یک صفحه کلید جدا شدنی بهره ببرد.

این - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان - مسئله پیکسل بوک 2 اطلس را به رقیبی قدرتمند برای تبلت‌هایی سرفس گو و - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان - سرفس پرو شرکت مایکروسافت تبدیل می‌کند. با این وجود هنوز گوگل رسماً اعلام نکرده که قصد دارد از مدل‌های مختلف پیکسل بوک‌ 2 در رویداد مهرماه رونمایی کند.

 

تماشا کنید: ویدیوی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان - جعبه گشایی با کیفیتی از گوگل پیکسل ۳ ایکس - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان - ال منتشر شد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone