🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  2. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  3. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  4. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  5. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15586.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

گوشی سامسونگ گلکسی Jump تاییدیه بلوتوث دریافت کرد

گوشی جدید سامسونگ به نام گلکسی Jump موفق به کسب تاییدیه بلوتوث شده که می‌تواند یک دستگاه قدیمی برای بازاری جدید باشد. در تاییدیه بلوتوث گلکسی Jump اطلاعات زیادی وجود ندارد و تنها با شماره ...

گوشی جدید سامسونگ به نام گلکسی Jump - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر چمخاله استان گیلان - موفق به - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر چمخاله استان گیلان - کسب تاییدیه بلوتوث شده که می‌تواند یک دستگاه قدیمی برای بازاری جدید باشد.

در تاییدیه بلوتوث گلکسی Jump اطلاعات زیادی وجود ندارد و تنها با شماره مدل SM-A326K روبه‌رو هستیم که شباهت زیادی به شماره مدل یکی دیگر از محصولات سامسونگ یعنی گلکسی A32 5G دارد. این موبایل شماره مدل SM-A326B را یدک - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر چمخاله استان گیلان - می‌کشد.

با توجه به چنین شباهتی در شماره مدل، این احتمال وجود دارد که گلکسی Jump همان گلکسی A32 5G مخصوص بازار کره جنوبی باشد که توسط بزرگترین اپراتور مخابراتی این - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر چمخاله استان گیلان - کشور یعنی «KT Corporation» در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر چمخاله استان گیلان

این گوشی سامسونگ از بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی می‌کند. از آنجایی که این دستگاه به احتمال زیاد همان گلکسی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر چمخاله استان گیلان - A32 5G خواهد بود، نباید منتظر تفاوتی میان مشخصات آن‌ها باشیم. با توجه به این موضوع، کاربران به نمایشگر ۶.۵ اینچی TFT با رفرش ریت ۶۰ هرتز، چیپ دیمنسیتی 720 5G مدیاتک، ۴ گیگابایت رم و حداقل ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دسترسی پیدا می‌کنند.

در بخش دوربین هم باید منتظر استفاده - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر چمخاله استان گیلان - از دوربین اصلی چهارگانه به همراه دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر چمخاله استان گیلان - در گوشی گلکسی Jump باشیم.

گلکسی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر چمخاله استان گیلان - A32 5G ارزان‌ترین گوشی 5G کره‌ای‌ها محسوب می‌شود که چنین - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر چمخاله استان گیلان - موضوعی درباره نسخه مخصوص بازار کره آن هم صادق خواهد بود. در حالی که انتظار نداریم تفاوتی میان نسخه جهانی و بازار کره جنوبی این دستگاه وجود داشته باشد، شاید KT Corporation برای آن قابلیت‌های ویژه‌ای درنظر بگیرد.

سامسونگ در اردیبهشت ماه می‌خواهد از یک گوشی 5G دیگر به نام گلکسی M42 5G رونمایی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر چمخاله استان گیلان - کند که تبدیل به اولین گوشی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر چمخاله استان گیلان - 5G سری گلکسی M می‌شود. این - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر چمخاله استان گیلان - دستگاه که از چیپ اسنپدراگون 750G بهره می‌برد، شاید لقب ارزان‌ترین گوشی 5G را از - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر چمخاله استان گیلان - گلکسی A32 5G بگیرد. علاوه بر این، شاید این موبایل بجای نمایشگر LCD TFT به پنل امولد هم مجهز شود که آن را در رده بالاتری قرار می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone