🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  2. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15583.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

«پولاروید گو» به عنوان کوچک‌ترین دوربین آنالوگ برند پولاروید معرفی شد

دوربین آنالوگ جدید «پولاروید گو» محصولی جمع‌وجور با قیمت ۹۹ دلار است که از نظر طراحی و کارکرد شبیه نسخه فشرده‌ای از دوربین «پولاروید Now» به نظر می‌رسد. ولی این دوربین چند ویژگی جدید مثل ...

دوربین آنالوگ جدید «پولاروید گو» محصولی جمع‌وجور با قیمت ۹۹ دلار است که از نظر طراحی و کارکرد شبیه نسخه فشرده‌ای از دوربین «پولاروید - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر دلیجان استان مرکزی - Now» به نظر می‌رسد. ولی این دوربین چند ویژگی جدید مثل آینه سلفی و - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر دلیجان استان مرکزی - باتری بادوام هم دارد که به درد نسل جوان و طرفداران شبکه‌های اجتماعی می‌خورد؛ کسانی که می‌خواهند در لحظه و با حداکثر سرعت عکاسی کنند.

ابعاد پولاروید گو ۶ در ۸.۳ در ۱۰.۴ - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر دلیجان استان مرکزی - سانتی‌متر است. این دوربین از یک باتری ۷۵۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند و قابلیت‌های استانداردی مثل تایمر، فلش و نوردهی دوگانه دارد. پولاروید گو به خاطر اندازه کوچکی که دارد، از یک فرمت فیلم سریع جدید استفاده می‌کند. بنابراین اگر از طرفداران قبلی پولاروید باشید، نمی‌توانید از همان فیلم‌ها برای این دستگاه استفاده کنید.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر دلیجان استان مرکزی

پولاروید مدعی است دوربین گو کوچک‌ترین دوربین عکاسی سریع تاریخ این شرکت است. منتها باید در آزمایش‌های عملی ببینیم که این اندازه کوچک باعث از دست رفتن کیفیت عکس‌ها می‌شود یا نه. پولاروید Now که پارسال به بازار آمدT دارای مشکلاتی در بخش فوکوس خودکار و پردازش فیلم بود. حالا اگرچه به نظر نمی‌رسد که این دوربین کوچک مشکلات دوربین قبلی پولاروید را برطرف کرده باشد، اما هنوز برای قضاوت زود است.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر دلیجان استان مرکزی

«اسکار اسمولوکوفسکی»، مدیرعامل شرکت پولاروید می‌گوید: «بازگرداندن نوآوری، طراحی جذاب، خلاقیت و - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر دلیجان استان مرکزی - کمی جاه‌طلبی به برند پولاروید از زمانی که سه سال پیش کار را در دست گرفتیم، هدف اصلی ما بوده است. پولاروید گو بزرگ‌ترین - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر دلیجان استان مرکزی - تلاش ما در راستای این هدف محسوب می‌شود.»

«کوئین ویتنی ویلسون»، هماهنگ‌کننده کارزار تبلیغاتی Go Create پولاروید هم گفته: «سرعت بالای ارائه خروجی در دوربین‌های پولاروید همیشه این قابلیت را در اختیار من قرار داده تا خاطرات نزدیک و ملموسم را ثبت کنم، خاطراتی که خیلی زود می‌گذرند اما بخش مهمی از زندگی ما را تشکیل می‌دهند.»

پولاروید گو از امروز با فیلم مخصوص خود با قیمت ۱۱۹ دلار آماده ثبت سفارش است. قیمت خود دوربین ۹۹ دلار است و عرضه آن از ۷ اردیبهشت آغاز می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone