🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بیم در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بیم در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  3. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  4. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  5. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15582.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

اولین شهرک تخصصی استخراج رمزارز در زنجان افتتاح می‌شود

نخستین شهرک تخصصی ماینینگ کشور بدون وابستگی به دولت و توسط بخش خصوصی احداث می‌شود. قرار است این شهرک هیچ وابستگی به شبکه برق کشور نداشته باشد و با هدف تولید «رمز ارز» یا ارز ...

نخستین شهرک تخصصی ماینینگ کشور بدون وابستگی به دولت و توسط بخش خصوصی - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر خراسان استان خراسان - احداث می‌شود. قرار است این شهرک هیچ وابستگی به شبکه برق کشور نداشته باشد و با هدف تولید «رمز ارز» یا ارز دیجیتال در زنجان راه‌اندازی می‌شود.

«افشین آشوری» که ریاست سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان زنجان را نیز برعهده دارد با شرکت خصوصی که در زمینه ارزهای دیجیتال دارد پا پیش گذاشته تا اولین شهرک تخصصی ماینینگ کشور را احداث کند. او در گفتگوی خود با دیجیاتو می‌گوید که کارهای اصلی احداث این شهرک انجام شده و آنها در حال طی کردن - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر خراسان استان خراسان - مراحل اداری یا به نوعی همان بوروکراسی هستند که زمان‌بر شده و افتتاحیه این - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر خراسان استان خراسان - شهرک را با تعویق انداخته است.

آشوری در گفتگو با دیجیاتو در پاسخ به این پرسش که شهرک صنعتی تخصصی ماینینگ - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر خراسان استان خراسان - کشور چگونه کار می‌کند و - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر خراسان استان خراسان - چه مزیت‌هایی برای استخراج کنندگان رمز ارز یا همان ماینرها خواهد داشت می‌گوید: «نیروگاه - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر خراسان استان خراسان - خودتامین برق داریم و ما گاز را با تعرفه ماینرها از دولت می‌گیریم و آن را تبدیل به برق می‌کنیم. قیمت تمام شده هنوز دقیقا مشخص نیست اما قطعا ارزان‌تر از مزارع ارزهای مجازی خود کاربران خواهد بود. هرچند قیمت گاز برای ماینرها به نظر ما فعلا منصفانه نیست و پیشنهاد ۹۸۸ تومانی برای هر متر مکعب را نیز زیاد می‌دانیم. امیدواریم این موضوع حل و فصل شود.»

آشوری همچنین تاکید دارد که برق این شهرک پایداری خواهد داشت و قطعی سه ماهه‌ای که دولت برای فعالیت ماینرها در نظر گرفته را نیز در این شهرک نخواهیم دید: «در تمام طول - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر خراسان استان خراسان - سال برق با قیمت یکسانی عرضه خواهد شد و همچنین سرمایه‌گذارها می‌توانند گاز را از شهرک بگیرند و با ژنراتور خودشان برق تولید کنند. در فاز اول - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر خراسان استان خراسان - ۳۰ مگاوات برق تولید خواهیم کرد و این رقم می‌تواند به ۱۰۰ مگاوات هم برسد.»

به گفته آشوری از دیگر - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر خراسان استان خراسان - مزیت‌های حضور در این شهرک صنعتی در کنار هم بودن بازیگران این حوزه در یک - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر خراسان استان خراسان - منطقه و تمرکز ویژه روی ماینینگ است. او همچنین می‌گوید که آنها در کار تولید و تعمیرات و نگه‌داری دستگاه‌های ماینینگ هم هستند: - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر خراسان استان خراسان - «افراد می‌توانند دستگاه‌های خود را در داخل شهرک تعمیر کنند یا ارتقا - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر خراسان استان خراسان - بدهند و در هزینه‌هایشان صرفه‌جویی کنند.»

آشوری درباره نحوه چگونگی ورود به این شهرک صنعتی به دیجیاتو می‌گوید: «پس از افتتاحیه شهرک فراخوان خواهیم داد، افتتاحیه‌ای که احتمالا تا پایان - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر خراسان استان خراسان - بهار انجام خواهد شد، البته اگر این مراحل اداری بگذارد و مانع‌تراشی‌ها کار ما - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر خراسان استان خراسان - را با خلل مواجه کند. پیش - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر خراسان استان خراسان - بینی می‌کنیم تا مرداد نیز تمامی واحدها تحویل داده شوند.»

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر خراسان  استان خراسان

آشوری درباره محل دقیق این شهرک صنعتی به دیجیاتو می‌گوید: «زمین‌های این شهرک خریداری شده و واقع در ۴۰ کیلومتری جاده تهران زنجان و نزدیک محله سلطانیه و ۱۷ هکتار است و - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر خراسان استان خراسان - گنجایش ۳۰۰ واحد خواهد داشت.» او خوش آب و هوا بودن و دمای پایین این منطقه را ویژگی مناسب برای کار دستگاه‌های ماینینگ می‌داند و می‌گوید در این منطقه بهره‌وری بیشتر خواهد بود.

آشوری در پاسخ به این سوال که این منطقه می‌تواند - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر خراسان استان خراسان - چقدر در مساله اشتغال و اقتصاد کشور تاثیر بگذارد به دیجیاتو می‌گوید: «طبق بررسی‌ها ما این شهرک می‌تواند ۳ هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کند و اگر - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر خراسان استان خراسان - این مجموعه راه بیفتد می‌تواند در سال اول فعالیت خود ۵۰ میلیون یورو ارزآوری کند.»

به گفته آشوری گرجستان ده سال پیش چنین شهرک صنعتی را ایجاد کرده و حالا تبدیل به بهشت ماینرها شده است اما هنوز بسیاری از کشورها شروع به این کار نکردند و ایران جزو کشورهای پیشرو در این زمینه است: «در حال حاضر کانادا هم همزمان با ما قصد ایجاد چنین شهرکی دارد و با توجه به - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر خراسان استان خراسان - نرخ پایین برق در این کشور، بعید نیست که کانادا هم تبدیل به مهد جدیدی برای ماینرها شود.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone