🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  3. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
  4. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  5. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41412.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

ال جی لامپ های OLED منعطف خود را به نمایش گذاشت

ال جی یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان پنل های نمایشگر OLED است و حتی آنها را به سایر تولیدکنندگان نیز می فروشد. حالا این شرکت قصد دارد از این فناوری جهت تولید انبوه لامپ های ...

ال جی یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان پنل های نمایشگر OLED است و حتی آنها را به سایر تولیدکنندگان نیز می فروشد. حالا این شرکت قصد دارد از این فناوری جهت تولید انبوه لامپ های OLED منعطف بهره - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - برد و در این راستا به تازگی نمونه هایی از این محصول را در اندازه ها و شکل های متنوع در لندن به نمایش گذاشته است.

لازم به ذکر است که در نهایت قرار است تنها برخی از سایز ها و شکل های این محصول به تولید انبوه برسند. ال جی همچنین تعدادی از این لامپ ها را در بستنی فروشی «بسکین رابینز» کره جنوبی که به تازگی افتتاح شده نیز نصب کرده است. ابعاد این نمونه ها 30 در 30 سانتی متر است.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی
لامپ های منعطف نصب شده در بستنی فروشی «بسکین رابینز» کره جنوبی

این محصولات ابتکاری هیچ گونه حرارتی تولید نمی کنند و می توانند برای - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - مکان هایی که دمای - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - بالای سایر لامپ ها مشکل ساز می شود (از جمله بستنی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - فروشی ها) - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - به کار روند. به نظر می رسد بسیاری از کسب و کارها در کره جنوبی مشتاق خرید این محصول باشند.

لامپ های مذکور قرار است از سال آینده میلادی به بازار عرضه شوند. در ادامه می توانید تصاویری از آنها را مشاهده نمایید:

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone