تعمیرات یخچال بکو در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  3. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10263.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

سیستم عامل هارمونی ۳.۰ احتمالا به‌زودی از راه می‌رسد

یکی از کارمندان هواوی در شبکه‌های اجتماعی فاش کرده که این غول فناوری چین به‌زودی از نسخه جدید سیستم عامل هارمونی رونمایی خواهد کرد. بنابراین احتمالا در کنفرانس توسعه‌دهندگان بعدی هواوی، سیستم عامل هارمونی ۳.۰ ...

یکی از کارمندان هواوی در شبکه‌های اجتماعی فاش کرده که این غول فناوری چین به‌زودی از نسخه جدید سیستم عامل هارمونی - تعمیرات یخچال بکو در شهر شاهین شهر استان اصفهان - رونمایی خواهد کرد. بنابراین احتمالا در کنفرانس توسعه‌دهندگان بعدی هواوی، سیستم عامل هارمونی ۳.۰ از راه می‌رسد.

طبق گزارش - تعمیرات یخچال بکو در شهر شاهین شهر استان اصفهان - منتشر شده از سوی رسانه چینی IT Home News، هواوی در تاریخ ۲ آبان کنفرانس توسعه‌‌دهندگان هواوی را برگزار خواهد کرد و انتظار می‌رود - تعمیرات یخچال بکو در شهر شاهین شهر استان اصفهان - در این رویداد، اولین اطلاعات درباره سیستم عامل هارمونی ۳.۰ ارائه شود.

هواوی به علت تحریم‌های - تعمیرات یخچال بکو در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ایالات متحده آمریکا، مجبور است تا وابستگی خود به سرویس‌های گوگل - تعمیرات یخچال بکو در شهر شاهین شهر استان اصفهان - را کمتر کند - تعمیرات یخچال بکو در شهر شاهین شهر استان اصفهان - و همین امر باعث توسعه سیستم عامل اختصاصی موبایل این کمپانی شد که البته شباهت زیادی به اندروید دارد. سیستم عامل هارمونی ۲.۰ اولین بار سال گذشته در کنفرانس توسعه‌ دهندگان هواوی رونمایی شد و پس از - تعمیرات یخچال بکو در شهر شاهین شهر استان اصفهان - فاصله‌ای، بطور کامل معرفی - تعمیرات یخچال بکو در شهر شاهین شهر استان اصفهان - شد. طبق برنامه - تعمیرات یخچال بکو در شهر شاهین شهر استان اصفهان - زمانی قبلی هواوی، می‌توان تا پایان سال ۲۰۲۱ منتظر معرفی و حتی انتشار هارمونی ۳.۰ باشیم.

تعمیرات یخچال بکو در شهر شاهین شهر استان اصفهان

هواوی در جدیدترین رویداد خود که در آن از سری گوشی‌های سری نوا ۹ رونمایی کرد، گفت تعداد دستگاه‌های این شرکت که به سیستم عامل هارمونی ارتقا پیدا کرده‌اند، از ۱۲۰ میلیون فراتر رفته و - تعمیرات یخچال بکو در شهر شاهین شهر استان اصفهان - هواوی انتظار دارد تا تعداد دستگاه‌های مجهز به این سیستم - تعمیرات یخچال بکو در شهر شاهین شهر استان اصفهان - عامل اختصاصی تا پایان سال از ۳۰۰ میلیون نیز فراتر رود.

هارمونی در ابتدا به عنوان یک سیستم عامل برای تلویزیون‌های هوشمند کار خود را شروع کرد تا قابلیت‌های مختلفی در اختیار کاربران قرار دهد. در ادامه این سیستم عامل در دسترس گوشی‌های هوشمند، ساعت‌های هوشمند و تبلت‌ها قرار گرفت. اکنون به نظر می‌رسد با هارمونی ۳.۰ هواوی قصد دارد سیستم عامل اختصاصی خود را در دسترس - تعمیرات یخچال بکو در شهر شاهین شهر استان اصفهان - اسپیکرهای - تعمیرات یخچال بکو در شهر شاهین شهر استان اصفهان - هوشمند و هدفون‌ها قرار دهد، البته هنوز برای پیش‌بینی آینده زود است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone