🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سلفچگان استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سلفچگان استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  2. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
  3. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15712.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

چیپست اسنپدراگون 775G سه‌ماهه‌ اول ۲۰۲۱ با توان پردازش بالا از راه می‌رسد

کوالکام سه‌شنبه شب از چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ رونمایی کرد و در حالی که بسیاری منتظر معرفی چیپست جدیدی از سری ۷ بودند، این شرکت حرفی از نسل جدید تراشه‌های میان‌رده خود به میان نیاورد. ...

کوالکام سه‌شنبه شب از چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ رونمایی کرد و در حالی که بسیاری منتظر - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سلفچگان استان قم - معرفی چیپست جدیدی از سری ۷ بودند، این شرکت حرفی از نسل جدید تراشه‌های میان‌رده خود به میان نیاورد.

علی رغم سکوت عجیب کوالکام درباره تراشه مذکور یکی از افشاگران در شبکه اجتماعی چینی «ویبو» - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سلفچگان استان قم - مدعی شده این شرکت در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ یا در همین زمستان از نسخه بعدی اسنپدراگون ۷۶۵ رونمایی خواهد کرد. این چیپست که احتمالا اسنپدراگون 775G خواهد بود، به رقیب اصلی تراشه ۵ نانومتری اگزینوس ۱۰۸۰ با مودم 5G یکپارچه و پلتفرم - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سلفچگان استان قم - ۶ نانومتری MT6893 مدیاتک باشد.

اسنپدراگون 775G با شماره مدل SM7350 و اسم رمز Cedros در دست توسعه است و شنیده می‌شود که با لیتوگرافی ۶ نانومتری به تولید می‌رسد. ظاهرا این چیپست نسبت به نسل کنونی دستخوش بهینه سازی چشمگیری شده به گونه‌ای که CPU‌ آن در مقایسه با اسنپدراگون 765G تا ۴۰ درصد و واحد پردازش گرافیکی آن ۵۰ درصد عملکرد بهتری دارد. ارتقایی که در صورت صحت داشتن، این تراشه را در سطح پرچمدار اسنپدراگون ۸۶۵ قرار می‌دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سلفچگان استان قم

انتظار می‌رود اسنپدراگون 775G از نمایشگر با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، تا ۱۲ گیگابایت رم از نوع LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 پشتیبانی کند. در بنچمارک‌های منتسب به این تراشه، یک پلتفرم مجهز به آن به امتیاز ۵۳۰ هزار دست پیدا کرده که نزدیک به ۶۵ درصد بالاتر از امتیاز اسنپدراگون 765G است.

عرضه چنین چیپستی با - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سلفچگان استان قم - توجه به امتیاز بنچمارک و پشتیبانی از نمایشگر - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سلفچگان استان قم - و رم بسیار مطلوب، میان‌رده‌ها را بیش از پیش به سطح گوشی‌های پرچمدار نزدیک خواهد کرد. علاوه بر این با توجه به پشتیبانی این تراشه و رقبای اصلی آن از نسل پنجم شبکه موبایل، سال آینده شاهد عرضه میلیون‌ها گوشی میان - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سلفچگان استان قم - رده قدرتمند و سازگار با 5G خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هلناز نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
تعمیرگاه شما اطراف روستای اسلام آباد سلفچگان اعزام کارشناس داره
پاسخ: بله در روستای اسلام آباد شهر سلفچگان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone