🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج تاچی در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج تاچی در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی شیر برقی پکیج چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی شیر سه راهی میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن شیر و گذاشتن بار زیاد در پکیج میتواند عامل خرابی باشد.
  2. سوال: نقش پمپ در پکیج چیست؟
    پاسخ: پمپ وظیفه دارد آب ثابت داخل پکیج را به سمت شوفاژ ها و یا به سمت مبدل ثانویه به حرکت درآورد.
  3. سوال: آیا میتوان از پکیج به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است رسوب گیری و سرویس به موقع انجام شود.
  4. سوال: آیا پکیج به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: پکیج باید به طور سالیانه سرویس و لوله های آن جرمگیری شود.
  5. سوال: علت سوختن برد پکیج چیست؟
    پاسخ: برد قطعه بسیار مهم در پکیج است و وظیفه کنترل ورودی و خروجی ها را دارد کوچترین خرابی در قطعات برد باعث سوختن و کار نکردن آن می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15711.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

اوبر احتمالا بخش تاکسی پرنده را به استارتاپ Joby می‌فروشد

بلندپروازی‌های اوبر برای راه‌اندازی سرویس تاکسی پرنده ظاهرا به پایان راه رسیده و این بخش به استارتاپ «Joby Aviation» فروخته خواهد شد. اوبر در زمینه تاکسی های اشتراکی موفق عمل کرده اما در کنار آن ...

بلندپروازی‌های اوبر برای راه‌اندازی سرویس تاکسی پرنده ظاهرا به پایان راه رسیده و این بخش به استارتاپ «Joby Aviation» فروخته خواهد شد.

اوبر در زمینه تاکسی های اشتراکی موفق عمل کرده اما در کنار آن سعی داشته سرویس های جدیدی نظیر اسکوتر، دوچرخه و حتی سفر با هلیکوپتر را نیز به مجموعه خود اضافه کند. در این بین بلندپروازانه ترین نقشه آنها سرویس تاکسی پرنده «Elevate» بود که حالا به پایان خط نزدیک شده و مذاکراتی برای فروش آن به استارتاپ Joby Aviation - تعمیرات پکیج تاچی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - در جریان است.

دلیل این تصمیم ظاهرا - تعمیرات پکیج تاچی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - تلا‌ش‌ «دارا خسروشاهی»، مدیرعامل شرکت برای سوق دادن - تعمیرات پکیج تاچی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اوبر به سوی سوددهی از طریق فروش بخش‌های هزینه بردار نظیر تاکسی پرنده است. در این بین - تعمیرات پکیج تاچی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - حتی گزارش‌هایی - تعمیرات پکیج تاچی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مبنی بر احتمال بخش ماشین‌های خودران هم به گوش می‌رسد.

اوبر نخستین بار در سال ۲۰۱۶ از تمایل خود برای راه‌اندازی تاکسی پرنده سخن گفت. دلیل اصلی آنها برای اینکار کاهش سفرهای بلای ۲ ساعت در برخی مسیرها - تعمیرات پکیج تاچی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - به ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بود که می‌توانست با جلب نظر مسافران متمول درآمد - تعمیرات پکیج تاچی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - زیادی را نصیب آنها کند.

این شرکت حتی سال گذشته برای اولین بار با همکاری «سفرن کابین» از طراحی فضای داخلی کابین تاکسی پرنده رونمایی کرد که در عین سادگی - تعمیرات پکیج تاچی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - بسیار شیک به نظر می رسید. پایه این طرح بر خودروهای الکتریکی عمود پرواز (EVTOL) استوار بود که هنوز مراحل تحقیقاتی را پشت سر می‌گذارند و از اینرو بسیاری همان زمان هم از احتمال - تعمیرات پکیج تاچی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - شکست این پروژه سخن می‌گفتند - تعمیرات پکیج تاچی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - چرا که بسیار هزینه بردار است، نیاز به کسب مجوزهای بی‌شماری دارد و در بخش زیرساخت هم نیازمند صرف - تعمیرات پکیج تاچی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - هزینه و زمان بسیاری است.

تعمیرات پکیج تاچی در شهر خوی استان آذربایجان غربی

هرچند اوبر هنوز فروش زیر مجموعه خود به Joby Aviation را تایید نکرده اما این داد و ستد منطقی به نظر می‌رسد چرا که این شرکت از مدت‌ها قبل با جذب سرمایه و پشتیبانی شرکت‌های قدرتمندی نظیر اینتل و تویوتا - تعمیرات پکیج تاچی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - پروژه راه‌اندازی تاکسی پرنده را دنبال می‌کند. آنها در - تعمیرات پکیج تاچی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - سال - تعمیرات پکیج تاچی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - جاری از جذب سرمایه هنگفت ۵۹۰ میلیون دلاری خبر دادند.

Joby استارتاپی است که پروژه‌های خود را محرمانه پیش می‌برد و علاقه‌ای به جنجال های تبلیغاتی ندارد. معدود رندرهایی که از طرح‌های این شرکت افشا شده نشانگر پرنده‌ای با ساختار بین هواپیما و پهپاد است که فضای کافی برای ۴ مسافر داشته و با کمک ۱۲ روتور به پرواز درمی‌آید.  این شرکت همچنین با همکاری تویوتا یک تاکسی پرنده دیگر را توسعه داده که با تکیه بر ۶ روتور توانایی برخاست عمودی و رسیدن به حداکثر سرعت  ۳۲۰ کیلومتر در ساعت را دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone