🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج مرکوری در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج مرکوری در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر آب پکیج چیست؟
    پاسخ: برای جلوگیری از ایجاد ذرات و رسوبات در پکیج استفاده می شود.
  2. سوال: چرا پکیج من جوش می آورد؟
    پاسخ: ایجاد فشار هوا باعث جوش اوردن پکیج خواهد شد.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد پرشر سوئیچ آب در پکیج چه می باشد؟
    پاسخ: این قطعه از به اندازه بودن آب داخل پکیج مطمن می شود.
  4. سوال: قطعه ترموستات حد چه نقشی در پکیج دارد؟
    پاسخ: ترموستات حد یا کلید حرارتی یک قطعه ایمنی در پکیج می‌باشد.
  5. سوال: آیا استفاده از پکیج در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: پکیج دستگاهی ایمن است و نسبت به آبگرم کن های قدیمی خیلی امنیت بیشتر دارد و اگر سرویس و بررسی به موقع داشته باشید می توانید بدون مشکل همشیه از ان استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15714.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

فناوری جدید مایکروسافت با دوربین گوشی روی سلامت قلب و ریه نظارت می‌کند

فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی مایکروسافت با نام «MTTS-CAN» سلامت قلب و ریه کاربران را از طریق دوربین گوشی‌های هوشمند پایش می‌کند. دوربین موبایل با این فناوری می‌تواند از راه دور ضربان قلب، وضعیت تنفس ...

فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی مایکروسافت با نام «MTTS-CAN» سلامت قلب و ریه کاربران را از طریق دوربین گوشی‌های هوشمند پایش می‌کند. دوربین موبایل با این فناوری می‌تواند - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر امیرکلا استان مازندران - از راه دور ضربان قلب، وضعیت تنفس و حتی غلظت اکسیژن خون را پایش کند.

ردموندی‌ها توجه ویژه‌ای به موضوع سلامت از راه دور یا «telehealth» نشان می‌دهند و پایش سلامت با فناوری جدید - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر امیرکلا استان مازندران - یکی از موضوعاتی است که در همین حوزه دنبال می‌‌کنند.

با کمک این فناوری - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر امیرکلا استان مازندران - جدید امکان مانیتور برخی مولفه‌های فیزیولوژیکی مرتبط با سلامت از راه دور - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر امیرکلا استان مازندران - فراهم می‌شود. محققان طی یک دهه گذشته به دستاوردهای خوبی در حوزه فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی دست یافته‌اند. برای مثال وب‌کم‌ و دوربین‌ گوشی‌های هوشمند با کمک الگوریتم‌های هوش مصنوعی می‌توانند به عنوان حسگرهای پایش سلامتی به کار برده شوند.

برخی اطلاعات مرتبط - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر امیرکلا استان مازندران - با سلامتی از جمله ضربان قلب، تنفس و بررسی وضعیت ریتم قلبی می‌توانند اطلاعات مفیدی در مورد سلامت افراد ارائه بدهند.

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر امیرکلا استان مازندران

محققان Microsoft Research با همکاری محققان دانشگاه واشنگتن و «OctoML» از فناوری تصویربرداری ویدیویی جدیدی مبتنی بر هوش مصنوعی برای پایش برخی پارامترهای مرتبط با سلامتی خبر دادند. این روش جدید با نام «MTTS-CAN» امکان اندازه گیری برخی پارامترهای مرتبط با سلامت قلب- ریه را به صورت بلادرنگ و از راه دور فراهم می‌کند.

ضربان قلب، تنفس، وضعیت ریتم‌های قلبی و سطح اکسیژن خون در هر لحظه ممکن است دچار - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر امیرکلا استان مازندران - نوسان شود. در برخی افراد و گروه‌های حساس، لازم است پزشک نظارت دقیقی روی این پارامترها داشته باشد تا هر لحظه لازم شد به وضعیت بیمار رسیدگی کند.

فناوری جدید با کمک دوربین گوشی هوشمند - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر امیرکلا استان مازندران - می‌تواند به صورت بلادرنگ و - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر امیرکلا استان مازندران - از - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر امیرکلا استان مازندران - راه - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر امیرکلا استان مازندران - دور اطلاعات مورد نیاز را در اختیار پزشکان قرار دهد. با وجودی که برخی معتقد هستند چنین راهکارهایی گاهی اطلاعات درستی در اختیار پزشکان و کاربران قرار نمی‌دهد؛ اما محققان بر این باور - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر امیرکلا استان مازندران - هستند که توسعه چنین ابزارهایی می‌تواند در آینده برای پایش - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر امیرکلا استان مازندران - سلامتی بسیار مفید باشد.

در شرایط همه گیری کرونا، پایش وضعیت قلب-ریه برخی - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر امیرکلا استان مازندران - بیماران از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. محققان امیدوار هستند که چنین فناوری‌هایی بتواند از راه دور به بررسی وضعیت بیماران کمک کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone