🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج تاچی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج تاچی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کاربرد پرشر سوئیچ آب در پکیج چه می باشد؟
    پاسخ: قطعه ای ایمنی است که اگر آب داخل مدار کمتر از شش دهم و بیشتر از سه بار باشد، مدار آن باز می‌شود و جلوی روشن شدن پکیج را می گیرد.
  2. سوال: پکیج من خیلی صدا دارد علت چیست؟
    پاسخ: صاف نبودن پکیج، وجود هوا داخل دستگاه، خرابی فن و... می تواند باعث سروصدای اضافی شود.
  3. سوال: چرا آب سرد و گرم می شود؟
    پاسخ: در صورتی که پکیج دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، مشعل، مبدل حرارتی و... شود دستگاه به کیفیت و اندازه قبل کار نمی کند.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی و اشکال در خدمات و تعمیرات انجام شده توسط ما باشد و بازه 3 ماه گارانتی از خدمات ما نگذشته باشد برای شما خدمات مجدد با ضمانت بدون وجه خواهد بود.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15709.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

انتوتو فهرست جدید برترین گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده را منتشر کرد

آنتوتو به روال هر ماه فهرست قدرتمندترین گوشی‌ها در دو بخش پرچمدار و میان رده را منتشر کرده است. در فهرست نوامبر ۲۰۲۰ تغییر عمده‌ای نسبت به ماه گذشته دیده نمی‌شود. گوشی‌های هواوی میت ۴۰ ...

آنتوتو به روال هر ماه فهرست قدرتمندترین گوشی‌ها در دو بخش پرچمدار و میان رده را منتشر کرده است. در فهرست نوامبر ۲۰۲۰ تغییر عمده‌ای - تعمیرات پکیج تاچی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - نسبت به ماه گذشته دیده نمی‌شود.

گوشی‌های هواوی میت ۴۰ پرو پلاس و ردمی 10X 5G به ترتیب در صدر لیست‌های پرچمدار و میان‌رده آنتوتو قرار گرفته‌اند و این در حالی است که ماه گذشته صدر فهرست پرچمدارها - تعمیرات پکیج تاچی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - در دست میت ۴۰ پرو بود.

تعمیرات پکیج تاچی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

پرچمدارهای سری میت ۴۰ به واسطه تحریم و عدم پشتیبانی از سرویس‌ها و اپ‌های گوگل در بازارهای جهانی عرضه چندانی نداشتند اما به لطف چیپست قدرتمند کرین ۹۰۰۰ - تعمیرات پکیج تاچی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - بر صدر جدول این پنچمارک تکیه زده‌اند و بعید به نظر می‌رسد تا زمان از راه رسیدن گوشی‌های مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ هیچ موبایلی یارای کنار زدن آنها را داشته باشد.

در رتبه سوم این فهرست شیائومی Mi 10 الترا جاخوش کرده که نسبت به ماه قبل با پشت سر گذاشتن ردمی K30S  اکستریم ادیشن و ویو X50 جایگاهش را ارتقا داده است. از طرف دیگر ایسوس راگ هم که از معدود گوشی‌های غیر چینی این فهرست است، - تعمیرات پکیج تاچی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - با ۲ پله افت به رتبه نهم رفته تا در آستانه خروج از لیست ۱۰ مدل برتر قرار بگیرد.

تعمیرات پکیج تاچی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

در بین میان رده‌ها هم کماکان ردمی 10X 5G حرف اول را می‌زند اما ردمی 10X Pro 5G که از همان چیپست دیمنسیتی ۸۲۰ برخوردار است، به رتبه سوم سقوط کرده است. هواوی نوا ۷ پرو با تراشه کرین ۹۸۵ رتبه دوم را در دست دارد و نسخه عادی آن هم با همین چیپ در رتبه چهارم قرار گرفته است. در واقع اغلب موبایل‌های این فهرست در رده‌های بعدی نیز از چیپست‌های اسنپدراگون 765G و کرین ۹۸۵ بهره می‌برند؛ هرچند فعلا تراشه مدیاتک حرف اول را می‌زند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone