🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج بوتان در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج بوتان در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به پکیج آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی قطعا میتواند به برد و قطعات الکترونیکی پکیج آسیب برساند.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر پکیج را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی تخصصی و عمومی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: نشتی آب در پکیج به چه دلیل است؟
    پاسخ: گاهی اوقات با شل بودن اتصالات یا نشتی لوله منجر به کم شدن فشار یا تاثیرگذاری در بخش های دیگر می شود.
  4. سوال: دلیل ارور دادن پکیج چیست؟
    پاسخ: به دلیل وجود برد در پیکج هر ایرادی در هر قسمتی ممکن است اروری را در برد ایجاد کند.
  5. سوال: پکیج من خیلی صدا دارد علت چیست؟
    پاسخ: بعض از صداهای پکیج به صورت عادی و معقول است ولی ممکن است صداهای غیر عادی دراثر خرابی هر بخش ایجاد شده باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15715.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

اسپاتیفای هک شد؛ جایگزینی صفحات هنرمندان مشهور با پیام حمایت از ترامپ

یک هکر با نفوذ به اسپاتیفای، صفحات تعدادی از مشهورترین خواننده‌های دنیا را هک کرده و پیام‌هایی را در پشتیبانی از دونالد ترامپ جایگزین محتوای اصلی این صفحات کرده است. این مهاجم سایبری که خود ...

یک هکر با نفوذ به اسپاتیفای، صفحات تعدادی از مشهورترین خواننده‌های دنیا را هک کرده و پیام‌هایی را در پشتیبانی از دونالد ترامپ جایگزین محتوای اصلی این صفحات کرده است.

این مهاجم سایبری - تعمیرات پکیج بوتان در شهر مازندران استان مازندران - که خود را «دنیل» معرفی کرده، با عبور از سد معیارهای امنیتی اسپاتیفای توانسته صفحات هنرمندان مشهوری مثل «دوا لیپا» و «لانا دل‌ری» را به اصطلاح «دی‌فیس» کرده و تصاویر خود را جایگزین عکس این هنرمندان کند.

وی همچنین بیوگرافی هنرمندان را هم با عباراتی نظیر «ترامپ ۲۰۲۰» و «بهترین قدردانی‌ها برای ملکه من تیلور سوییفت» جایگزین کرده که از حمایت وی از ترامپ و سویفت حکایت دارد. هدف وی از اینکار مشخص نیست اما از کاربران خواسته وی را در اسنپ‌چت دنبال - تعمیرات پکیج بوتان در شهر مازندران استان مازندران - کنند. اسپاتیفای توانسته کنترل را از دست هکر خارج کرده و آثار خرابکاری وی را پاک کند - تعمیرات پکیج بوتان در شهر مازندران استان مازندران - اما اسکرین‌شات‌های دی‌فیس صفحات هنرمندان در اینترنت دست به دست می شود.

تعمیرات پکیج بوتان در شهر مازندران استان مازندران

این شرکت هنوز به درخواست رسانه‌ها برای ارائه توضیح در اینباره پاسخ نداده و مشخص نیست مهاجم چطور توانسته سدهای امنیتی را پشت سر بگذارد با این‌حال هک مذکور لطمه سنگینی به اعتبار این شرکت می‌زند چرا که تنها چند روز از افشای هک ۳۰۰ هزار حساب کاربری اسپاتیفای می‌گذرد.

در آن کمپین هک گسترده هکرها با استفاده از دیتابیسی شامل ۳۸۰ میلیون اعتبارنامه‌ ورود به سیستم و اطلاعات شخصی، در پی دسترسی به حساب‌های اسپاتیفای بودند. آنها از این داده‌ها برای حمله‌ای به نام «Credential Stuffing» استفاده کردند که در پی آن نام‌ - تعمیرات پکیج بوتان در شهر مازندران استان مازندران - کاربری، پسورد و ایمیل بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ هزار حساب - تعمیرات پکیج بوتان در شهر مازندران استان مازندران - اسپاتیفای افشا شده‌ است.

اسپاتیفای پس از اطلاع از این هک گسترده از کاربران خواسته بود نام کاربری و رمز عبور خود را تغییر دهند و هنوز مشخص نیست بین این دو حمله سایبری ارتباطی وجود دارد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone