🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  2. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  3. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  4. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  5. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19128.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

آپدیت اندروید ۱۱ برای ال‌ جی Velvet 5G منتشر شد

ال‌ جی ماه گذشته نسخه بتا اندروید ۱۱ را برای موبایل Velvet 5G منتشر کرد و به نظر می‌رسد که آزمایشات این نسخه بدون مشکل بوده زیرا این کمپانی آپدیت پایدار اندروید ۱۱ را هم ...

ال‌ جی ماه گذشته نسخه بتا اندروید ۱۱ را برای موبایل Velvet 5G منتشر کرد و به نظر می‌رسد که آزمایشات این نسخه بدون مشکل بوده زیرا این کمپانی آپدیت پایدار اندروید ۱۱ را هم برای این موبایل منتشر کرده است.

این نسخه پایدار از اندروید ۱۱ برای Velvet 5G که تحت عنوان مدل LM-G900N - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر رودبار استان گیلان - در کره جنوبی در دسترس قرار گرفته مبتنی بر رابط کاربری LG UX 10 است. همچنین فریمور این آپدیت از نسخه نرم‌افزاری G900N2C استفاده می‌کند و حجمی حدود ۲.۲ گیگابایت دارد.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر رودبار استان گیلان

در این آپدیت، رابط کاربری دوباره طراحی شده و برخی ویژگی‌های اندروید ۱۱ به این تلفن همراه اضافه شده است. تغییر در رابط تنظیم میزان صدا، تنظیمات مربوط به رنگ نوار نوتیفیکشن‌ها و تنظیمات پنجره پاپ‌ آپ اطلاعات تماس دریافتی بخشی از تغییرات این آپدیت برای Velvet 5G هستند که در نسخه آزمایشی این آپدیت هم مشاهده شده بودند. همچنین انتظار می‌رود این آپدیت پچ امنیتی ژانویه را به همراه داشته باشد.

این گوشی میان‌رده از اسنپدراگون ۷۶۵ و با پشتیبانی از تکنولوژی 5G به بازار عرضه شد. همچنین Velvet 5G از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر رودبار استان گیلان - حافظه داخلی پشتیبانی می‌کند. دوربین این گوشی ۳ گانه است و از سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی اولترا واید - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر رودبار استان گیلان - و ۵ مگاپیکسلی عمق‌سنج تشکیل خواهد شد. صفحه نمایش این گوشی ۶.۷ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰P و نسبت تصویر ۲۰.۵ به ۹ است. تمامی این تجهیزات از یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپری نیرو می‌گیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone