🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  2. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  4. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  5. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31917.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

با MP02 آشنا شوید؛ موبایل ساده ۳۲۹ دلاری با بدنه فایبرگلاس

برای خرید موبایلی ساده که نه می توان روی آن برنامه نصب کرد و نه به اینترنت متصل شد حاضرید چقدر پرداخت کنید؟ هزاران کاربر ۳۲۹ دلار برای خرید آن کنار گذاشته اند. کنگره جهانی ...

برای خرید موبایلی ساده که نه می توان روی آن برنامه نصب کرد - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر بیجار استان کردستان - و نه به اینترنت متصل شد حاضرید چقدر - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر بیجار استان کردستان - پرداخت کنید؟ هزاران کاربر ۳۲۹ دلار برای خرید آن کنار گذاشته اند.

کنگره جهانی موبایل در حال برگزاری است - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر بیجار استان کردستان - و غول های فناوری با افزایش هرچه بیشتر زرق و برق - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر بیجار استان کردستان - و قابلیت های پیچیده به دنبال اغوای خریداران هستند. کمپانی سوییسی Punkt اما راه - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر بیجار استان کردستان - دیگری را - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر بیجار استان کردستان - در پیش گرفته است.

MP02  از وزن اندک، ارگونومی و بدنه مقاوم بهره می‌برد

این شرکت موبایل MP02 را به عنوان - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر بیجار استان کردستان - دومین محصول خود به MWC آورده که مدتی پیش از آن پرده برداری کرد. هدف Punkt کاهش اعتیاد کاربران به موبایل و افزایش سلامت دیجیتالی آن ها است که به نظر منطقی می رسد چرا که مطالعات صورت گرفته حاکی از این است که کاربران روزانه به صورت متوسط - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر بیجار استان کردستان - حدود ۴۰ بار موبایل خود را با اهداف مختلف چک می کنند.

سخت افزار به کار رفته در این گوشی شامل چیپست اسنپدراگون ۲۱۰، نمایشگر دو اینچی LCD و کانکتور USB-C است. این موبایل ساده به ابزارهای ساده ای نظیر ماشین حساب، تقویم، دفترچه یادداشت و ساعت مجهز است و از شبکه های 4G LTE پشتیبانی می کند اما - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر بیجار استان کردستان - به خاطر فقدان - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر بیجار استان کردستان - مرورگر تنها می توان از آن به عنوان هات اسپات بهره برد. البته بهای در نظر گرفته شده برای این موبایل ۳۲۹ دلار است که با آن می توانید دو گوشی هوشمند شیائومی بخرید. تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر بیجار استان کردستان

آنچه که خریداران را به MP02 جلب کرده وزن اندک، ارگونومی و بدنه مقاومی که توسط «جاسپر مریسون»، بریتانیایی طراحی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر بیجار استان کردستان - شده است. بدنه سبک MP02 با فایبرگلاس تقویت شده و در پرداخت نهایی آن نیز پوشش مقاوم در برابر سایش به کار رفته است. نمایشگر  LCD دستگاه نیز از وضوح کافی برای خوانش در برابر نور مستقیم خورشید برخوردار بوده و روی آن لایه ای از محافظ گوریلا گلس کار شده است.

نرم افزار دستگاه بر پایه اندروید طراحی و سیستم ایمن بلک بری طراحی شده است. کمپانی سازنده مدعی است که با یکبار شارژ دستگاه می توان ۱۲.۵ روز  از آن استفاده کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone