🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  2. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  4. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26075.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی آنر از لپتاپ مجیک بوک؛ پردازنده رایزن ۷ و قیمت پایه ۴۷۰ دلاری

پس از معرفی میت بوک دی از سوی هواوی، آنر هم از لپ تاپ مجیک بوک در دو نسخه ۱۴ و ۱۵.۶ اینچی رونمایی کرد. هر دوم مدل مجیک بوک از نمایشگرهای IPS با رزولوشن 1080pو نسبت تصویر ...

پس از معرفی میت بوک دی از - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرخرود استان مازندران - سوی هواوی، آنر هم از لپ تاپ مجیک بوک در دو نسخه ۱۴ - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرخرود استان مازندران - و ۱۵.۶ اینچی رونمایی کرد.

هر دوم مدل مجیک بوک از نمایشگرهای IPS با رزولوشن 1080pو نسبت تصویر ۱۶ به ۹ بهره می برند. مدل ‍۴ اینچی تنها ۱.۳۸ کیلوگرم وزن و ۱۵.۹ میلی متر ضخامت دارد اما وزن نسخه ۱۵.۶ اینچی به ۱.۵۶ کیلوگرم و ضخامت آن به ۱۶.۹ میلی متر می رسد.

آنر برای پردازنده سراغ واحدهای پردازشی شتاب یافته یا همان APUهای AMD رفته که شامل هسته های CPU و GPU است. خریدار می تواند از - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرخرود استان مازندران - بین واحدهای رایزن۵ ۳۵۰۰ یا رایزن۷ ۳۷۰۰ یکی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرخرود استان مازندران - را انتخاب کند. هردو پردازنده ۴ هسته ای هستند اما رایزن ۷ از هایپرترد و سرعت - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرخرود استان مازندران - کلاک بالاتری بهره برده و به جای پردازشگر گرافیکی وگا ۸ به وگا ۱۰ مجهز شده است.

از نظر حافظه می توانید مدل قدرتمند مجهز به ۱۶ گیگابایت رم DDR4 دو کاناله را انتخاب کرده یا سراغ گزینه ارزانتر - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرخرود استان مازندران - ۸ گیگابایتی بروید. حافظه داخلی هم ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت و از نوع SSD خواهد بود.

اینجا هم مثل پروبوک دی نسخه ۱۴ اینچی به باتری قوی تر ۵۶ وات ساعتی مجهز شده که به لطف شارژ ۶۵ واتی در نیم ساعت تا ۴۶ درصد شارژ می شود. به گفته آنر با یکبار - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرخرود استان مازندران - شارژ کامل می توانید ۹.۵ ساعت به تماشای ویدیو بنشینید. نسخه ۱۵.۶ اینچی آنر مجیک بوک یک باتری ۴۲ وات ساعتی را در خود جای داده است.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرخرود استان مازندران تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرخرود استان مازندران

شارژ دستگاه از طریق پورت USB-C انجام می شود. پورت های دیگر هم شامل نسخه های ۲ و ۳ USB-A و HDMI است. وبکم 720p نیز به - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرخرود استان مازندران - جای بالای نمایشگر زیر کیبورد تعبیه شده است.

پیش فروش آنر مجیک بوک با سیستم عامل های ویندوز ۱۰ و لینوکس از امروز در چین آغاز شده و فروش رسمی هم از ۱۰ آذر آغاز می شود. نسخه ۱۵.۶ اینچی با پردازنده رایزن ۵ و ۸+۲۵۶ گیگابایت حافظه ۴۷۰ دلار قیمت - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرخرود استان مازندران - گذاری شده اما برای خرید نسخه مجهز به رایزن ۷ و ۸+۵۱۲ گیگابایت حافظه باید ۶۰۰ دلار بپردازید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone