🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خدابنده استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  2. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  4. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  5. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26076.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

کدام‌یک از گوشی‌های آنر آپدیت Magic UI 3 و اندروید 10 را دریافت می‌کنند؟

آنر امروز در مراسم ویژه خود، چندین محصول رنگ و وارنگ را معرفی کرده است. پرچمداران آنر V30 و V30 پرو با دوربین‌های ۳ گانه، مجیک واچ ۲ با ۱۴ روز ماندگاری باتری و دو ...

آنر امروز در مراسم ویژه خود، چندین محصول رنگ و وارنگ را معرفی کرده است. پرچمداران آنر V30 و V30 پرو با دوربین‌های ۳ گانه، مجیک واچ ۲ با ۱۴ روز ماندگاری باتری و دو لپ‌تاپ جدید. اما یکی از نکات این مراسم به رابط کاربری گوشی‌های این کمپانی بر می گردد. Magic UI 3 با اندروید ۱۰ نیز قرار است علاوه بر دو گوشی جدید این کمپانی، برای گوشی‌های قبلی هم منتشر شوند.

در همین رابطه، کمپانی آنر لیستی از - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خدابنده استان زنجان - دستگاه‌های دریافت کننده این بروزرسانی نرم‌افزاری منتشر کرده است که در ادامه باهم می بینیم. البته لازم به ذکر است که گوشی‌هایی هم در بازار وجود دارند که در حال حاضر این بروزرسانی را دریافت کرده‌اند یا طی چند روز آینده - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خدابنده استان زنجان - آن را دریافت خواهند کرد.

گوشی‌هایی که در حال حاضر رابط کاربری Magic UI 3 را دریافت کرده‌اند، از قرار زیر است:

  • آنر ۲۰
  • آنر ۲۰ پرو
  • آنر ۲۰i
  • آنر V20
  • آنر مجیک ۲
  • آنر ۱۰ لایت

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خدابنده استان زنجان

اما گوشی‌هایی که در آینده جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید را دریافت خواهند کرد، به شرح زیر است:

  • آنر ۱۰
  • آنر V10
  • آنر 8X
  • آنر 9X
  • آنر 9X - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خدابنده استان زنجان - پرو
  • آنر 20s
  • آنر ۲۰ لایت

البته لازم به ذکر است این کمپانی هیچ اطلاعی از زمان عرضه - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خدابنده استان زنجان - رابط کاربری Magic UI 3 در اختیار علاقه‌مندان نگذاشته است. از همین رو کاربران این گوشی‌‌ها نمی‌دانند که چه زمانی باید منتظر دریافت برزورسانی اندروید 10 باشند. - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خدابنده استان زنجان - با این حال با توجه به زمان انتشار این رابط کاربری برای گوشی‌های کمپانی آنر، می‌توان انتظار داشت - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خدابنده استان زنجان - که تنها چند ماه با عرضه آن فاصله داریم.

همچنین فراموش نکنید که کمپانی آنر، یکی از زیرمجموعه‌های کمپانی هواوی است - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خدابنده استان زنجان - و در - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خدابنده استان زنجان - نتیجه گوشی‌های هوشمند این شرکت احتمالاً نمی‌توانند از سرویس‌های گوگل استفاده کنند. - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خدابنده استان زنجان - البته این قضیه به شدت به روابط - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خدابنده استان زنجان - تجاری آمریکا و چین وابسته بوده و ممکن است در آینده شاهد عرضه سرویس‌های گوگل روی این گوشی‌های هم - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خدابنده استان زنجان - باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone